Foto: Promo/Kia

Da je južnokorejski brend sve traženiji u Evropi nedavno su dokazale i brojke. Prema podacima koje je objavilo evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), tržišni udeo Kije je u trećem kvartalu ove godine iznosio 4,2%.

U prvih devet meseci ove godine Kijina prodaja se sa ukupno 387.716 prodatih vozila povećala za 24,5% (311.326 vozila u istom periodu prošle godine).

U Evropi proizvedeni SUV Sportage sa ukupno prodatih 88.580 primeraka bio je najtraženiji model Kije u Evropi.

Foto:KIA

Elektrifikovani krosover Niro bio je drugi prodajno najuspešniji model sa 70.537 prodatih primeraka.

Treći bestseler je dizajniran, konstruisan i napravljen u Evropi, model Ceed koji je sa svoje 4 varijante (hečbek, karavan Sportswagon, shooting brake ProCeed i SUV XCeed) ukupno prodat u 67.230 primeraka.

Treba reći i da je u Srbiji Kia zabeležila odlične prodajne rezultete, a da je akutelni Sportage i kod nas najtraženiji SUV od svih.

„Dok se automobilska industrija i dalje oporavlja nakon posledica pandemije Covid-19 i zbog nedostatka poluprovodnika u Kiji se susrećemo sa vrlo visokim rastom prodaje i rekordnim tržišnim udelom.

To je dokaz snage nove marke Kia i naše bogate ponude elektrifikovanih i nisko emisijskih vozila“, rekao je Jason Jeong, predsednik Kia Europe i dodao da je to za Kiju tek početak putovanja.

„Skorim dolaskom potpuno novog električnog krosovera EV6 i novog Sportage SUV-a radujemo se dolasku novih članova porodice Kia.”

Više o novoj generaciji Kia Sportage modela posebno dizajniranog za Evropljane, pročitajte ovde.

Bonus video: Sajam električnih superautomobila

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare