Nakon održanog finala Evrovizije, naša predstavnica osvojila je peto mesto i oduševila publiku širom Evrope.
Mnogi su primetili i da je pojava Konstrakte na neki način ujedinila zemlje regiona, pa su upravo susedi pružili umetnici najveću podršku.
Konstrakta je za svoj nastup izabrala simboličan stajling, beo kostim, ali i nekadašnji popularan model sa prostora Jugoslavije, Borosane.
Iako se u Srbiji ne prodaju, već samo na prostoru Hrvatske i Slovenije, Ana Đurić je za potrebe svog nastupa pokrenula tim i otišla u Zagreb, kako bi ovim cipelama upotpunila svoj stajling za Evroviziju. Ovaj postupak srpske predstavnice oduševio je Hrvate, a upravo ova susedna država dala joj je najveći mogući broj glasova.
Oduševljeni su bili i radnici vukovarske fabrike, koja ovaj, sada već legendarni model, proizvodi već 54 godine.
„Bili smo upoznati s time da će predstavnica Srbije na Euroviziji, Konstrakta, nositi bele Borosane. Naime, to smo saznali iz medija, isto tako i da su kupljene u radnji u Zagrebu. Mi smo sretni što je predstavnica na Euroviziji nosila obuću iz Borova na takvoj pozornici koja je putem malih ekrana praćena od strane miliona gledalaca, te izazvala toliku medijsku zainteresiranost za naš proizvod. Ovim putem želimo čestitati Konstrakti na visokom plasmanu na Euroviziji“, poručio je predstavnik Borova, Ivan Stažić.
Ova obuća prvo je bila namenjena za sve žene koje dugo stoje, a onda je postala i modni dodatak za ljubitelje retro stila.
Posle nastupa Konstrakte, porasla je prodaja ovih cipela.
„Potražnja za njima je porasla od izlaska vesti kako će biti na Euroviziji. Ovo je dokaz kako Borosana više nije samo radna obuća već i modni dodatak posebno otkada je dobila novi dizajn platna u šarenim i veselim uzorcima“, rekao je Stažić, kako prenosi „RTL“.
BONUS VIDEO: Proba Konstrakte pred polufinalni nastup
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare