Crni Cerak, Belgrade Music Week Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

Poslednjih godina došlo je do promene trendova na muzičkoj sceni, a o čemu jasno govore i podaci slušanosti na brojnim muzičkim platformama.

Sve veći broj novih, ali i već poznatih muzičara, odlučuje se za rep i trep trendove, što nije slučajnost.

PROČITAJTE JOŠ:

Poslednji podaci o gledanosti spotova u Srbiji na Jutjubu, dokazuju nam da su reperi u velikoj prednosti u odnosu na folkere koji su godinama držali tron kada je reč o pregledima.

Na prva dva mesta trending liste kada je reč o spotovima nalazi se Crni Cerak, odnosno pesme „Papi“ i „Talasi i jahta“. Ove pesme su objavljene pre pet dana, ali ih je publika odmah odlično prijhvatila. Grupa Crni Cerak već godinama je među popularnijim kod mlađe publike, a proslavili su se hitovima „CC“ i „Pare, pare“, nakon čega su usledile pesme u sličnom stilu.

Crni Cerak Foto: Nemanja Jovanović/Nova.rs

Na trećem mestu je Ana Nikolić i pesma „Ja samo ličim na nju“. Ana je juče objavila novi spot koji je definitivno izazvao veliku pažnju. Iako se na muzičkoj sceni pojavila pre više od dve deceniju u pop stilu, poslednjih godina sve više naginje ka repu i trep žanru, što se pokazalo kao dobra odluka.

Ana Nikolić Foto: Antonio Ahel/ATAImages

Na četvrtom pesmu je naslovna pesma istoimenog albuma „Mrak jutra“ koju je nedavno objavio Sale Tru. On je ovo objavio u specifičnim okolnostima jer se nalazi na izdržavanju kazne, pa su mu na raspolaganju samo vikendi koje dobija jednom mesečno, po tri dana, da snimi pesme i spotove. Naime, Aleksandar Lazić Sale Tru, uhapšen je zbog posedovanja i dilovanja narkotika, pa je već četiri godine u zatvoru.

Sale Tru Foto: Uroš Nikolić

Pevačica Milica Pavlović iznenadila je fanove pesmom i spotom „ADHD“ koji je izazvao veliku pažnju. Pevačica je od početka svoje karijere posebnu pažnju posvećivala spotovima, koji su se uvek isticali, te ni ovog puta nije zaostala za kolegama, ali je primetno da je i ona iz folka skliznula u trep žanr.

Milica Pavlović, Foto: Nikola Radišić

Na šestom mestu nalazi se reper Đorđe Bibić, poznatiji kao Biba i spot za pesmu „Papi“. Biba je nekada bio deo Crnog Ceraka, a onda je započeo solo karijeru i ostvario veliki uspeh pesmama „Mango“, „Top“, kao i duetima sa Amnom „Naslovna“, NIkolijom „MDMA“, Vojažem „Amsterdam“, kao i Mendelom „Ankaran“.

FOTO: Printscreen/TikTok

Manje poznato ime na muzičkoj sceni, duet Lobo i Martina „Dođi tati“ trenutno je sedmi najgledaniji spot u Srbiji. Nakon njega, još jedno novo ime, reper Smoke Mardeljano i spot za pesmu „Hard core“.

Tek deveto mesto zauzima jedan folker koji je i dalje veran svom žantru, a reč je o Peđi Jovanoviću, odnosno spotu za pesmu „Meni dajte njenu ruku“. Peđa je još dvehiljaditih stekao popularnost sa bratom Nenadom u grupi „Blizanci“, posle je usledila višegodišnja pauza. Pre nekoliko godina vratio se na scenu i sada je definitivno jedan od najpopularnijih izvođača.

Peđa Jovanović Foto: Luka Jakovljević

Na desetom mestu nalazi se svetska zvezda Tejlor Svift i spot za pesmu „The Fate of Ophelia“. Pesma je izašla pre tri dana, a kao i sve što je Tejlor uradila u prethodnih nekoliko godina, izazvalo je pažnju gotovo celog sveta, te nema sumnje da je trenutno najpopularnija svetska pevačica.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar