Ispred Pionirskog parka nedeljama su stacionirani građani koji se predstavljaju kao "studenti koji žele da uče". Nataša Okrajac Petković za N1 kaže da je baš tu, pre nekoliko dana, fizički povredilla žena, jer joj je zasmetalo što trubi vuvuzelom. Ispostavilo se da je ta žena Latinka Meri Cakić, poznatija kao "prva srpska starleta".
Iako je ona ta koja je napadnuta – grebana je i čupana, te je završila u Urgentnom centru, ona je ta koju je privela policija.
Režimski tabloidi su je okarakterisali kao blokaderku koja je „napala stariju gospođu“.
Na pitanje N1 da li joj je gospođa koja ju je napala nanela povrede, Nataša je odgovorila potvrdno.
„Da. U nekom trenutku je pritrčao čovek koji je moju kosu izvadio iz njenih ruku, ja sam se tako oslobodila.“
Navedene povrede i istegnuće vrata konstatovane su i u medicinskom izveštaju. Događaju je prisustvovala policija, ali kako sagovornica N1 objašnjva, privedena je samo ona, ali ne i žena koja je učestvovala u incidentu.
„U trenutku kada je policija počela da prilazi ona se presamitila i počela da jauče, da kuka. Nju su odveli tamo, počeli su da joj prilaze ovi iz ćacilenda, a mene i moju ćerku su doveli ovde. Tu smo bile pola sata, uzeli su mi ličnu kartu i nakon pola sata su mi rekli da moram da dam ćerki psa i da moram da idem sa njima u policijsku stanicu“, objašnjava napadnuta žena.
Ispostavilo se da je starija gospođa koja ju je napala Meri Cakić.
Sedamdesetih godina, u vreme kada termin „starleta“ još uvek nije zaradio lošu konotaciju i vezivao se za atraktivne mlade glumice koje nisu imale puno talenta, a želele su da postanu filmske zvezde, na balkanskom estradnom nebu pojavila se Meri Cakić i postavila plodno tle za „uzgoj“ današnjih Stanija i Soraja, pisala je Blic žena o njoj.
Iako je bila jako dobro poznato lice u rokerskim krugovima tog doba, šira javnost saznala je za Meri 1979. godine na legendarnom koncertu Riblje Čorbe na Tašmajdanu. Pošto je u to vreme bilo moderno da uz glavnu zvezdu nastupi i baletska grupa poput „Lokica“, Bora nije odoleo pa je oformio „antibaletsku“ grupu „Ribetine“ na čelu sa Meri Cakić, zatim Ružom, koja je bila model na omotu albuma „Kost u grlu“, i Travoltom iz Borče. Kuriozitet, koji se verovatno nikada više neće ponoviti, jeste da je svih deset hiljada prisutnih znalo napamet pesme sa ploče koja još nije bila u prodaji.
Meri, koja je inače i prva srpska nudistkinja, na binu je izašla u halterima i seksi negližeu, a vrlo brzo nakon toga su počele da kruže priče da je upravo ona inspirisala Boru da napiše pesmu „Lutka sa naslovne strane“.
– Izabrali smo četiri egzemplara iz “Šumatovca”. Tu su bili: Meri Cakić, koja je pristala da se pojavi u providnom negližeu, Travolta, moler iz Borče koji je bio ubeđen da je veliki plesač i još dvoje. Niko od njih nije imao pojma sa đuskanjem. Dok smo svirali „Lutku“, pustio sam da kao fol igraju na bini, a oni su zadatak shvatili više nego ozbiljno, na opšte zadovoljstvo prepunog stadiona – izjavio je svojevremeno Bora sa domaće medije i u više navrata demantovao da je pesma posvećena Meri iako se ona pojavljuje u spotu.
– Nijedan odgovor nije tačan, a Meri pogotovo nije bila lutka. Radi se o više ličnosti spojenih u jednu i čije su životne priče slične. Reći ću samo toliko da je jedna od njih u Italiji snimala „soft – kor“ filmove, dok se u zemlji predstavljala kao ozbiljna glumica; druga je gola svirala violinu na stolu za kojim je sedelo veselo društvo… Mnogo je takvih priča, a mnoge su se i prepoznale – otkrio je Bora.
Iako su dani njene popularnosti davno prošli, Meri je nastavila da se s vremena na vreme pojavljuje po javnim događajima i daje izjave za medije. Sa trona najveće srpske starlete skinule su je neke nove „koleginice“ koje danas pune naslovnice skandalima i golišavim izdanjima.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare