Novi film Kristofera Nolana, "Odiseja", izaziva veliko interesovanje publike.
Prema podacima analitičke firme WaveMetrix, u prvih 24 sata, trejler za film „Odiseja“ pregledan je više od 121,4 miliona puta.
Ovaj rezultat više je nego dvostruko veći u odnosu na prethodni Nolandov film „Openhajmer“, koji je u istom vremenskom periodu zabeležio 50 miliona pregleda, piše Forbes.
Iako je „Odisеja“ među najgledanijim trejlerima godine, trenutno je osma na listi, iza očekivanih hitova kao što su „Đavo nosi Pradu 2“ sa više od 180 miliona pregleda, kao i Diznijevih „Moana“ i „Lilo i Stič“. Sa druge strane, ovo je najveći filmski trejler kompanije Universal Pictures u ovoj godini i nadmašio je i drugi deo filma „Zlica“ („Wicked: For Good“), koji je ostvario 113 miliona pregleda za 24 sata.
„Odisеja“ će premijerno biti prikazana u bioskopima 17. jula 2026. godine. Tačno godinu dana pre premijere, karte za projekcije u IMAX formatu su puštene u prodaju i rasprodate su za samo jedan dan. Ovo je, inače, Nolanov omiljeni način prikazivanja filmova.
Film je adaptacija Homerove „Odiseje“, drevnog grčkog epa koji prati Odisejevo putovanje kući nakon Trojanskog rata. „Odisеja“ donosi impresivnu glumačku postavu sa Metom Dejmonom u ulozi Odiseja, dok su deo ekipe i En Hatavej, Tom Holand, Zendaja, Robert Patinson, Lupita Njongo i Šarliz Teron. Produkcija filma je, prema nekim izveštajima, koštala čak 250 miliona dolara, što ga čini Nolanovim najskupljim projektom do sada.