Oglas
„Barbenhajmer“ - kako su fanovi prozvali dva filma objavljena istog datuma - nastavlja da raste na blagajnama. Veoma ružičasta fantastična komedija Grete Gervig "Barbi“ i izuzetno mračna istorijska drama Kristofera Nolana "Openhajmer“ imale su bolju prodaju karata na blagajnama tokom prvog vikenda, nego što je prethodno bilo očekivano.
„Barbie“ je završila sa 162 miliona dolara tokom prvog vikenda kada je objavljena, što je iznad već rekordne procene od 155 miliona dolara. Film sa Margot Robi u glavnoj ulozi plastične, fantastične lutke, pao je za samo 9% od subote da bi u nedelju doneo dodatnih 43,7 miliona dolara, navodi „Variety„.
PROČITAJTE JOŠ
Ova prodaja karata se rangira kao najveći početni vikend za prodaju filma u ovoj godini, nadmašujući film „The Super Mario Bros. Movie“ (146 miliona dolara). „Barbi“ takođe predstavlja najveći debi ikada za film koji je režirala žena, prestigavši blokbaster Ane Boden i Rajana Fleka iz 2019. „Kapetan Marvel“ (153 miliona dolara).
„Ovaj istorijski rezultat odražava intenzivnu vrelinu, interesovanje i entuzijazam za ‘Barbiku,“‘ napisao je predsednik distribucije Warner Bros-a Džef Goldštajn u izjavi za medije. „Ova lutka će zaista imati duge duge noge.“
„Openhajmer“ je takođe nadmašio očekivanja sa 82,4 miliona dolara tokom početkom vikenda, nešto više od nedeljne ogromne projekcije od 80,5 miliona dolara. Na međunarodnim blagajnama, biografski film o „ocu atomske bombe“ dodao je 98 miliona dolara za globalni iznos od 180 miliona dolara. To je izvanredan početak za tri sata dugog dela sa malo akcije i puno priče. To je jedan od najboljih početaka ikada za film sa ocenom R, kao i za biografsku dramu.
Kulturna pomama „Barbenhajmera“, zajedno sa dvostrukim karakteristikama naizgled različitih blokbastera sa istim datumima objavljivanja, pomogla je da podstakne najveći kolektivni vikend na bioskopskim blagajnama još od pandemije koronavirusa. Još impresivnije, bioskopi širom sveta su prema procenama američkih medija ostvarili svoj četvrti najveći vikend u istoriji sa preko 300 miliona dolara širom planete.
Oba visokobudžetna filma uspela su da slome stratosferska očekivanja pre objavljivanja. Ulaskom u vikend, analitičari su očekivali početak od 100 do 110 miliona dolara za „Barbie“ i 50 miliona dolara za „Openhajmera“.
BONUS VIDEO: 24 Minuta: Poslanici SNSa kao najbolji motivatori za izlazak na protest