Marketinška agresivnost Srpske napredne stranke, prevazilazi sve granice dobrog ukusa, a preterivanje u reklamiranju, možda najbolje opisuje i prizor iz centra Kragujevca, gde su ispred jedne zgrade postavljena četiri ista bilborda sa Vučićevim likom.
Milionski iznosi koje SNS ulaže u kampanju, rezultirali su ‘‘poplavom‘‘ bilborda po celoj Srbiji, a slika iz Kragujevca potvrđuje razmere bahatosti u trošenju novca.
Ispred Zastavinog solitera u centru grada, postavljena su četiri potpuno ista bilborda sa kojih Vučić poručuje ‘‘Mir.Stabilnost‘‘.
Ovo gomilanje bilborda razbesnelo je Kragujevčane. Na društvenim mrežama ređaju se komentari da su se ‘‘smučili narodu‘‘, da ‘‘bahato raspijau državni novac‘‘, te da je ‘‘samo lošem proizvodu potrebna velika i napadna reklama‘‘.
Poznata krilatica ‘‘manje je više‘‘ koja se provlači kroz različite segmente života i kojom se otklanja svako preterivanje i odvraćanje pažnje od suštine, sudeći prema ovom potezu, izgleda nije bila prioritet marketinškoj agenciji iz Izraela, kojom se i sam predsednik hvali da mu osmišljava koncept predizborne kampanje.
Desilo se upravo suprotno.
Multiplicirani Vučić i efekat ‘‘pokretnih slika‘‘ koji ostavljaju četiri bilborda, stvorili su odbojnost kod građana.
Bonus video: Izborna krađa u Uba – žena objašnjava biraču za koga da glasa
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare