Foto: Aleksandra Petrović/Nova.rs

Marketinška agresivnost Srpske napredne stranke, prevazilazi sve granice dobrog ukusa, a preterivanje u reklamiranju, možda najbolje opisuje i prizor iz centra Kragujevca, gde su ispred jedne zgrade postavljena četiri ista bilborda sa Vučićevim likom.

Milionski iznosi koje SNS ulaže u kampanju, rezultirali su ‘‘poplavom‘‘ bilborda po celoj Srbiji, a slika iz Kragujevca potvrđuje razmere bahatosti u trošenju novca.

Ispred Zastavinog solitera u centru grada, postavljena su četiri potpuno ista bilborda sa kojih Vučić poručuje ‘‘Mir.Stabilnost‘‘.

Foto: Aleksandra Petrović/Nova.rs

Ovo gomilanje bilborda razbesnelo je Kragujevčane. Na društvenim mrežama ređaju se komentari da su se ‘‘smučili narodu‘‘, da ‘‘bahato raspijau državni novac‘‘, te da je ‘‘samo lošem proizvodu potrebna velika i napadna reklama‘‘.

Poznata krilatica ‘‘manje je više‘‘ koja se provlači kroz različite segmente života i kojom se otklanja svako preterivanje i odvraćanje pažnje od suštine, sudeći prema ovom potezu, izgleda nije bila prioritet marketinškoj agenciji iz Izraela, kojom se i sam predsednik hvali da mu osmišljava koncept predizborne kampanje.

Desilo se upravo suprotno.

Multiplicirani Vučić i efekat ‘‘pokretnih slika‘‘ koji ostavljaju četiri bilborda, stvorili su odbojnost kod građana.

Bonus video: Izborna krađa u Uba – žena objašnjava biraču za koga da glasa

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare