Na sednici Saveta REM-a, gde Pink i Hepi predstavljaju programe za dobijanje nacionalne frekvencije, među prisutnima našao se i direktor inicijative "Kreni-promeni" Savo Manojlović. Akreditovan kao novinar, zatražio je od Pinka i vlasnika televizije Željka Mitrovića da kaže ko je platio spot protiv Olivera Ivanovića.
Manojlović u sali sedi odmah iza vlasnika Pinka Željka Mitrovića u majici na kojoj je ispisano pitanje „ko je ubio Olivera Ivanovića“? Direktora „Kreni-promeni“ pozdravila je i predsednica Saveta REM-a, koja je navela da „nije znala da je novinar“.
On je na Tviteru objavio da se adreditovao kao novinar i dodao da ne zna da li će neko postaviti pitanje ali da misli da je bitno da se čuje danas u REM-u.
Ćao akreditovali smo se kao novinari.
— Savo Manojlovic (@SavoManojlovic) July 13, 2022
Ne znam da li će neko postaviti potanje ali mislimo da je bitno da se čuje danas u REM-u.
Ko je platio spot protiv Olivera Ivanovića?
Možda mislite da pravde nema, ali ona uvek motri na vas.
🇷🇸Prodaja nije opcija🇷🇸 pic.twitter.com/Gu5evYDVb7
„Ko je platio spot protiv Olivera Ivanovića? Možda mislite da pravde nema, ali ona uvek motri na vas. Predaja nije opcija“, napisao je Manojlović na Tviteru.
Majica sa ovim natpisom predstavlja nastavak borbe koju Manojlović vodi već duže vreme u nameri da pokaže na sve nelogičnosti zbog kojih Pink ima frekvenciju, a o spornom spotu govorio je i u duelu sa Mitrovićem u emisiji kod Ljubice Gojgić.
Na sednici REM-a Mitrović je obećao poboljšavanje kvaliteta programa.
„Doći će do izvesnih restruktuiranja samog programskog sadržaja. U tim promenama nastojaćemo da odgovorimo sa viškom gledanosti, sa načinom da poštujemo kodeks i u skladu sa pravilnicima koji ste objavili. U strukturi programa biće 20 odsto informativnog programa, a 20 odsto ćemo definisati i za dokumentarni, dečiji i naučno kulturni program“, rekao je Mitrović i dodao da, ipak, ne odustaje od rijalitija.
Bonus video: Savo Manojlović na konferenciji “Stručni razlozi zašto (ne)dodeliti nacionalne frekvencije?”
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare