Predsednik beogradskog odbora stranke Zajedno Đorđe Miketić naveo je da je ukidanjem auto-puta kroz Beograd omogućena masovna investitorska gradnja uz sam put.
Miketić je podsetio da je na sednici Vlade 20. marta doneta odluka da se auto-put kroz Beograd preinači u moto-put.
„Zvanična promena kategorizacije auto-puta u moto-put će ograničiti maksimalnu brzinu na 100km na sat, ali zato ukida ograničenje gradnje u zaštitnom pojasu javnog puta. Svaki auto-put ima zaštitni pojas, tačnije zonu zabranjene gradnje u širini od 40m. U zaštitnom pojasu je zabranjena izgradnja bilo kakvih građevinskih ili drugih objekata, kao i građenje i postavljanje postrojenja, uređaja i instalacija“, naveo je Miketić u pisanom saopštenju.
On je dodao da će ovom odlukom biti omogućeva gradnja mnogo bliže samom putu, jer se prema njegovim rečima „pojas zaštite snižava na 20 metara, ali i otvaranje novih pristupnih saobraćajnica“.
„Ovo će omogućiti intenzivnu gradnju, pre svega za potrebe projekata solitera na Bežanijskoj kosi, nekadašnju BIP pivaru, parcelu ispod Autokomande i na mnogim drugim parcelama koje su u planu investitorske gradnje, a još uvek nisu poznate javnosti. Beograd nema generalni urbanistički plan, najviši planski dokument razboja grada, i zato je moguće usvajanje ovakvih naprečac donetih i profitom vođenih odluka koje su u suprotnosti sa javnim interesom“, zaključio je Miketić.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare