Protest pod nazivom Srbija nije na prodaju, ispred zgrade RTS-a povodom reklame protiv kompanije Rio Tinto. RTS, Takovska, Radio televizija Srbije, protest, reklama, Rio Tinto, Kreni promeni
Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Reklama protiv Rio Tinta “Srbija nije na prodaju”, koju je RTS cenzurisao, zabeležila je za 24 sata više od milion pregleda na društvenim mrežama Kreni - Promeni, navodi u saopštenju ove organizacije i naglašava da ova kampanja nije usmerena isključivo protiv komanije Rio Tinto već protiv dovođenje bilo koje kompanije koja ugrožava ekosistem Srbije.

„Za 24 sata reklama protiv Rio Tinta “Srbija nije na prodaju”, koju je RTS cenzurisao, zabeležila je ukupno preko milion pregleda na društvenim mrežama Kreni – Promeni. Istovremeno društvene mreže su preplavljene ovim videom koji dele svi građani. Video su podelili i podršku dali i brojne poznate ličnosti, glumci, sportisti, voditelj Ivan Ivanović, Filip Karađorđević, vladika Grigorije i mnogi drugi“, navodi se u saopštenju Kreni – Promeni.

Povezane vesti:

Podsećaju da je nakon protesta ispred RTS-a i nakon što je reklama preplavila društvene mreže, u medije je izašla nezvanična informacija da Aleksandar Vučić planira da dovede neku drugu kompaniju pošto je reputacija Rio Tinta urušena.

„Naglašavamo da peticija koju je do sada potpisalo preko 220.000 građana, a koja podržava naučno mišljenje dr Dragane Đorđević, ističe jasan stav da otvaranje rudnika u dolini Jadra nije moguće sprovesti na ekološki održiv način. Dovođenje bilo koje kompanije koja ugrožava ekosistem Srbije, biće propraćeno istom kampanjom. I to nije borba protiv investicija i napretka, već zaštita građana i Srbije! U 21. veku građani Srbije neće kolonijalni status. Nećemo dozvoliti da strane kompanije u Srbiji rade ono što im nije dozvoljeno da rade u svojim matičnim državama“, navode i ponavljaju poruku koja šalje reklama: „Srbija nije na prodaju!“

Reklama o Rio Tintu koju je RTS odbio da emituje

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare