Objašnjavajući medijsku situaciju u Srbiji u gostovanju na TV Prva, predsednik Srbije Aleksandar Vučić nekoliko puta je ustvrdio da je za emitovanje N1 u kablovskom sistemu Telekoma Srbija tražen reket od 20 miliona evra i da je odbijena ponuda da se emituje pod istim uslovima kao i ostali kanali. Rekao je da 24 sata vodimo kampanju protiv njega i da N1 nije komercijalna TV, da ne zarađuje novac i da postoji da bi vodila kampanju protiv njega.
Tvrdnje predsednika Srbije su apsolutno neistinite. N1 jeste informativni, ali i komercijalni kanal i ne služi za „vođenje kampanje“, već za objektivno informisanje, što je jasno svim gledaocima. Posebno nije tačna ni tvrdnja da je neko tražio „reket“ od 20 miliona evra i da je neko želeo druge uslove u odnosu na druge kanale, piše N1.
Kada je pre godinu dana, Telekom Srbija isključio N1 iz ponude dela svoje mreže, višestruko preplaćenih operatora Radijus Vektor i Kopernikus, N1 je ostao bez značajnog dela publike koja je mogla da vidi program N1. S obzirom na to da smo komercijalna TV i da proizvodnja programa ima svoju cenu, N1 ne može da daje program besplatno.
I baš zato što N1 ne služi kampanjama, United medija je za N1 tražila minimalnu cenu na tržištu od 0,4 evra po kablovskom pretplatniku za emitovanje visoko kvalitetnog informativnog programa, koji je u vrhu gledanosti među kablovskim kanalima.
Telekom to nije prihvatio nego je ponudio da se emitujemo besplatno.
Pošto predsednik tvrdi da su uslovi isti za sve, N1 pita: „Po kojoj ceni se plaća emitovanje ostalih kanala poput kablovskih kanala Pinka ili Prve? Da li se oni emituju besplatno? Koliko Telekom plaća za emitovanje TV stanicama za koje kažete da zarađuju novac? Da li je komercijalni potez kada Telekom plati 37 miliona evra za kupovinu Kurira i ostalih nedefinisanih radnji kompanije Igora Žeželja i koliko Telekom sada plaća za emitovanje Kurirovih kanala, kao i kanala Željka Joksimovića i Manje Grčić?“
Ako se predsednik meša u poslovanje kablovskih operatora i iznosi podatke, onda bi trebalo da ti podaci budu zasnovani na činjenicama. Zato ga pozivamo da dobro pogleda cenovne konstrukcije Telekoma prema kanalima Pinka, Prve, Hepija, B92, Kurira. Videće da je ponuda za emitovanje N1 višestruko povoljnija.
Zato godinu kasnije N1 ponavlja #DaSeVidiN1.
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare