Preduzeće „Niš-ekspres“ čiji je vozač juče izbacio iz autobusa učenika iz Donjeg Dušnika čiju mesečnu karticu automat nije mogao da očita, oglasilo se danas i saopštilo da je ustanovoljeno da je u tom slučaju, usled prekida u internet konekciji, došlo do trenutnog zastoja u sistemu za validaciju mesečnih karata.
„Na to na žalost, nismo mogli da utičemo, a dovelo je do nesporazuma. Putnik je kontaktiran čim je utvrđeno činjenično stanje i problem je rešen, a preduzete su i sve mere da se slične situacije ubuduće ne ponavlju. Putniku se još jednom izvinjavamo za neprijatnosti i zahvaljujemo na razumevanju“, naveli su u „Niš-ekspresu“.
Da podsetimo, vozač „Niš-ekspresa“ juče je šesnaestogodišnjeg učenika koji je putovao u Niš izbacio iz autobusa na raskrsnici puteva koja je od njegovog rodnog sela udaljena oko dva kilometra.
Dečakov otac Saša Đorđević rekao je da njegov sin ima plaćenu mesečnu karticu za prevoz, ali da je problem nastao jer aparat iz nekog razloga nije mogao da očita ni njegovu karticu, kao ni kartice još dva deteta koja su u isto vreme ušla u autobus.
„Ta dva deteta su kod sebe imala fiskalne račune, kao dokaze da je kartica plaćena, a moj sin nije. Ovo je druga godina kako putuje u Niš u srednju školu i fiskalni račun nosi sa sobom samo prvog dana u mesecu dok aparat ne očita karticu. Tako su nam u „Niš-eskpresu“ rekli i tako je uvek do sada radio. Međutim, sada je vozač insistirao na tom fiskalnom računu iako je problem bio u aparatu, a ne u mesečnoj kartici“, vidno uznemiren kazao je otac dečaka.
Prema Đorđevićevim rečima, vozač je bio veoma grub prema njegovom sinu, izvređao ga i naterao da izađe iz autobusa. Ostavio ga je, dodao je Đorđević, samog na stanici koja se nalazi u njivama i livadama između dva sela.
„Sin me je pozvao i rekao šta se dogodilo. Dogovorili smo se da izađem sa posla u Gadžinom Hanu i da krenem kolima ka njemu, a da on pođe pešice, pa da ga negde usput pokupim i vozim u školu. Uspeli smo da na autobuskoj stanici u Gadžinom Hanu sustignemo autobus iz kojeg je izbačen i vozača koji ga je izbacio. Raspravljao sam se sa njim, a on mi je rekao da nije kriv, da je greška u aparatu i u sistemu za očitavanje kartica. Tu je opet probao da očita karticu i uspeo je, tako da je sin put do škole nastavio autobusom“, ispričao je Đorđević.
Istakao je da su se zbog tog nemilog događaja svi mnogo uznemirili, a njegova supruga morala je da popije lekove zbog pritiska koji joj je mnogo bio povišen.
„Vozač nikako nije smeo da tako postupi. Morao je da sačeka i da usput ponovo proba da očita karticu, a ne da izbaci maloletno dete nasred puta, izvan sela. Šta da mu se tu nešto dogodilo? Poslali smo ga u školu, a ne da ostane nasred puta. Ne znamo kako se nije zapitao kako je moguće da 29. dana u mesecu kartica ne važi, a važila je prethodnih 28 dana. Svakog meseca sinovljevu mesečnu karticu plaćamo 12.000 dinara, nikada nije ušao u autobus bez da prethodno kupi kartu. Plaćamo papreno prevoz, a vozači se tako ponašaju i to nije prvi put. Pre par meseci je jedan od vozača izbacio iz dete između dva udaljena sela i to dete koje je dijabetičar“, rekao je Đorđević.
On je kazao da je nakon incidenta pozvao šefa stanice „Niš-eskpresa“ i obavestio ga o tome što se dogodilo njegovom sinu. Dobio je izvinjenje i obećanje da će karticu za prevoz za sledeći mesec dobiti besplatno.
Miljana Isailović