Napravljen da Beograđanima olakša život i svakodnevne probleme učini rešivim, broj 11-0-11, koji je zamenio Beokom servis, praktično ne služi ničemu i Beograđane dovodi do ludila. Ogroman broj pritužbi stiže na početku grejne sezone, a građani ne mogu da prijave problem, jer kad pozovu ovaj "centralizovani" broj telefona, završavaju na beskonačnim listama čekanja.

S ovim problemom susrela se i naša čitateljka Neda T, koja juče, na početku grejne sezone, nije dobila grejanje i to, kako kaže, tradicionalno.

„Ovo je nepisano pravilo da je već godinama unazad ceo blok naših zgrada u ulici Bulevar vojvode Mišića izostavljen prilikom uključivanja grejanja. Toplotne probe pre nekih petnaestak dana su bile uspešne inače. Zvali smo broj 11-0-11, ali je toliko očigledno preopterećen da sam jutros u 7:30 bila 28. na čekanju. Neki od nas imaju svoje poslovne obaveze i radno vreme, pa ne mogu ceo dan da zovu taj broj i čekaju“. kaže naša čitateljka.

Foto: Shutterstock

Dodaje i da je probala da pozove direktno beogradske elektrane, ali su je ponovo preusmeravali na 11-0-11.

„Ne razumem čemu onda služi njihova služba za primedbe? Ko zna koliko Beograđana zove isti broj uzalud, jer je centrala objedinjenog servisa prebukirana“, pita se čitateljka.

Broj je u jednom trenutku bilo nemoguće dobiti 

Dodatno mrcvarenje građana predstavlja i činjenica da tokom poziva moraju da preslušaju sve ponuđene brojeve do kraja, pa tek onda mogu da recimo prtisinu broj 5 – gde se prijavljuju problemi s grejanjem.

Kako smo se i sami uverili, od jutros u više navrata nije bilo moguće uopšte pozvati broj 11-0-11, a kad nam je to konačno pošlo za rukom, dobili smo „srdačno“ obaveštenje da još 34 ljudi pre nas pokušava da prijavi problem s grejanjem.

Ovo nije slučaj samo sa grejanjem, prethodnih dana ni s drugim servisima u okviru tog broja nije bilo moguće stupiti u kontakt zbog prebukiranosti.

11-0-11 od marta ove godine 

U martu ove godine Beokom servis koji je do tada funkcionisao otišao je u prošlost. Zamenio ga je broj 11-0-11.

Odlazeći gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić je tada podsetio da je ovu ideju inicirao pre oko godinu i po dana, po uzoru na slični centar, samo manjeg obima, koji je napravio u Opštini Novi Beograd dok je bio na njenom čelu.

PROČITAJTE JOŠ

U ovaj sistem 11-0-11 uključene su sledeće službe: Info-službe Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija“, „Gradskog stambenog“, „Parking servisa“, „Javnog osvetljenja“, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije“, „Beogradskih elektrana“, „Gradske čistoće“, „Zelenila – Beograd“, „Beograd-puta„.

Kao najveća prednost tada navedeno je da građani ne moraju da znaju šta je čija nadležnost, niti moraju da pozivaju različite brojeve kako bi dobili potrebne informacije, već je potrebno da okrenu jedan broj: 11-0-11.

Naš portal poslao je pitanje na adresu Grada Beograda sa željom da saznamo na koji način misle da reše očigledne probleme u funkcionisanju servisa preko kog građani prijavljuju probleme. Ali, kao i do sada, nismo dobili nikakav odgovor.

U videu na početku teksta možete polgedati naš pokušaj da prijavimo problem. 

****

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar