Kampanjom „Budi TU. Budi CE“ uz novi ukus Pink grejp Cedevita će donacijom i nizom aktivnosti podržati rad udruženja za borbu protiv raka dojke u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i BiH.
Zagreb, XX 2022.–Cedevita je uz novi ukus Pink grejp u ružičastom mesecu pokrenula kampanju „Budi Tu. Budi CE“, koja je nastala u saradnji s krovnim regionalnim udruženjima za borbu protiv raka dojke. Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvata niz edukativnih aktivnosti usmerenih prema psihološkoj podršci obolelima i njihovim bližnjima. „Budi TU. Budi CE“ je nastavak dobro poznate Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE“ kojoj je cilj da podstakne ljude svih generacija na brigu o sopstvenom mentalnom zdravlju.
Novim ukusom Pink grejp i vi podržavate rad Udruženja
Nova kampanja Cedevite „Budi TU. Budi CE“ osvešćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboleli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. U okviru kampanje Cedevita je i na tržište Srbije plasirala novi ukus Pink grejp u simboličnom ružičastom pakovanju od 200 grama, sa kojim svi imaju priliku da podrže rad udruženja Evropa Dona Srbija koje se svojim angažovanim humanitarnim delovanjem bori protiv karcinoma dojke i brine o fizičkom i mentalnom zdravlju obolelih.
Cedevita obezbedila regionalnu podršku udruženjima protiv raka dojke
Novi ukus Pink grejp će biti dostupan na više tržišta unutar regiona, pa će tako Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom u mesecu oktobru zahvatiti četiri zemlje obezbeđujući donaciju udruženjima Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, kojima je cilj da raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovišu važnost rane prevencije te da pružaju informacije i podršku obolelima tokom celog procesa lečenja.
„U oktobru, mesecu označenom ružičastom trakom, na globalnom nivou se tradicionalno obeležava borba protiv raka dojke i promoviše važnost rane prevencije ovog malignog karcinoma koji je najčešći uzrok smrti žena širom sveta. Cedevita će u sklopu regionalne kampanje donirati sredstva udruženju Europa Donna Hrvatska, Srbija i Slovenija, kao i udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, usmerenima na pružanje stručne podrške obolelima. Donacijsku kampanju smo pokrenuli s ciljem podizanja svesti ne samo o borbi protiv raka dojke, nego i kako bismo upozorili na izazove u sferi mentalnog zdravlja s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici. Nizom aktivnosti, uz novu platformu „Budi TU. Budi CE“ te uz posebno osmišljen ukus Pink grejp, pozivamo sve da budu tu za obolele i da im pruže podršku u trenutku kad im je ona najpotrebnija“ – izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.