Foto:Vesna Lalić

Kompanija Viz er saopštila je danas da su njene onlajn usluge ponovo dostupne, te da putnici mogu da rezervišu karte i da se prijave preko sajta, koji nije radio zbog prekida rada globalnih IT sistema.

Iako je poremećaj bio van kontrole te kompanije, Viz er je naveo da će klijenti, čiji su letovi otkazani automatski dobiti 120 odsto refundiranja u Viz kreditima u roku od 24 sata od planiranog polaska leta.

Ako klijent želi da ponovo rezerviše svoj let umesto da dobije povraćaj novca, treba da pozove telefonsku liniju bez premijum pozivnog centra radi dogovora, navedeno je u saopštenju.

Klijenti sada mogu ponovo rezervisati let ili zatražiti povraćaj novca putem zvanične veb stranice ili mobilne aplikacije Viz era (wizzair.com), saopšteno je iz ove niskobudžetne avio kompanije.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar