kombo
Foto: Twitter/Slavko Pejovic, Shutterstock

Umesto da sa klijentom koji mu je dugovao novac ulazi u konflikt ili šalje izvršitelje, Slavko Pejović rešio je problem drugačije - sarkastičnim mejlom. Ispostavilo se da je ovaj korak bio uspešan, s obzirom na to da mu je dug od skoro 100.000 dinara vraćen.

„Danas nam je tačno godinu dana od kada smo izdali fakturu koja još uvek nije plaćena, pa mislim da bi bilo potpuno u redu da prigodno obeležimo to i napravimo neki event. Ako se slažete, može biti onlajn i možemo ga nazvati ‘Kako ‘voziti’ saradnika i ne platiti mu fakturu duže od godinu dana a da se on ne nervira’. Siguran sam da bi odziv bio veliki“, započeo je Pejović mejl.

On je naglasio da je imao razumevanje za realne poslovne probleme i zastoje u plaćanjima, ali i da smatra da je period od godinu dana sasvim dovoljan da se faktura isplati u celosti. Dodao je i da nije problem u iznosu od 97.518,94 dinara, ali da je neprofesionalno na ovaj način „voziti“ bilo koga.

„Nadam se da će naredna godina biti zdravija te da ćemo svi u njoj smoći snage da bar prepolovimo iznos duga. Do neke naredne godišnjice, neka nam je svima srećan roprvi rođendan ove fakture“, završio je Pejović.

Sarkastičnim mejlom naplatio fakturu koju je klijent ignorisao godinu dana
Sarkastičnim mejlom naplatio fakturu koju je klijent ignorisao godinu dana

Ipak, drugog rođendana neće biti, s obzirom na to da je klijent dug odmah isplatio, ali i pozvao Pejovića kako bi mu uputio izvinjenje.

Pejović, inače direktor firme „WBS“ je za Nova.rs potvrdio da je ovaj mejl zaista poslao i na taj način rešio problem koji je imao sa klijentom, te da ovo nije samo još jedna priča iz rubrike „nije se desilo“.

BONUS VIDEO Keš ili kartica – dilemu rešava inicijativa za bezgotovinsko plaćanje

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare