Foto: Shutterstock

Agencija Mouzenidis demantovala je danas navode da ne odgovara na pozive klijenata koji su zabrinuti zbog uplaćenih putovanja.

Saopštenje agencije Mouzenidis prenosimo u celosti:

„U tekstu pod nazivom ‘Agencija Mouzenidis zatvorila vrata, ne odgovaraju na pozive’, objavljenog dana 18.06.2021. godine, objavljene su neistine i nepotpune informacije.

Najpre, nije istina da se zaposleni u agenciji nisu javljali na telefon, iako su primili veliki broj poziva, zaposleni su uredno u toku celog dana odgovarali na pozive klijenata. Zaposleni su takođe uredno odgovarali na email-ove, shodno svojim mogućnostima, jer im je zbog novonastale situacije pristigao veliki broj email-ova.

POGLEDAJTE JOŠ:

Kancelarija agencije Mouzenidis Travel Services d.o.o Beograd-Savski venac nije radila iz razloga što se sumnjalo da je jedna od zaposlenih pozitivna na Covid 19, zbog simptoma koje je imala, zbog čega su svi zaposleni poslati da rade od kuće dok ne stignu razultati testiranja, a što je svakako vlastodavac bio u obavezi da uradi, u cilju sprečavanja širenja virusne infekcije Covida 19.

Kancelarija ponovo počinje sa radom u ponedeljak 21.06.2021. godine i poziva sve svoje klijente da se jave radi rešavanja novonastale situacije za koju agencija nije, niti može biti odgovorna.

Problem je nastao iz razloga što njen inostrani partner iz Soluna agenciji poslao email kojim je obavestio da se otkazuju svi turistički angažmani od dana 18.06.2021. godine do dana 26.06.2021. godine, zbog finansijskih problema u kojim se nalazi. Na ovaj način od strane svog dugogodišnjeg agencija Mouzenidis dovedena je u ovu izuuetno neprijatnu situaciju, zbog koje joj je na najgrublji način urušen ugled i stvorena velika šteta zbog čega će Mouzenidis hitno preduzeti sledeće korake:

-Podneti prijavu nadležnoj turističkoj inspekciji
-Angažovati advokatsku kancelariju iz Soluna specijalizovanu za ovu vrstu sporova radi podnošenja tužbe za naknadu štete protiv Mouzenidis Travel iz Soluna
-Zajedno da ostalim oštećenim turističkim agencijama iz Republike Srbije podneti zahtev nadležnom Ministarstvu trgovine , turizma i telekomunikacija za pružanje potrebne pomoći radi rešavanja novonastale situacije, imajući u vidu da agencija Mouzenidis Beograd-Savski venac nije jedina turistička agencija koja je pretrpela štetu zbog insolventnosti inostranog partnera Mouzenidis iz Soluna

Smatramo da je važno istaći činjenicu da je agencija iz Soluna turistička agenicja sa dugom tradicijom sa kojom su vlastodavac, ali i druge agencije iz Srbije poslovale sa velikim uspehom, kao i da je ovo prvi problem takve vrste, pa se iskreno nadamo da će isti biti rešen mirnim putem i da će agencija iz Soluna klijentima nadoknaditi nastalu štetu, što su istini za volju već učinili za jedan deo klijenata u protekla dva dana.

U svakom slučaju agencija Mouzenidis iz Beograda će ponuditi svakom svom klijentu dogovor, odnosno sa svakim svojim klijentom pokušati da pronađe obostrano prihvatljivo rešenje, da im se u što kraćem roku nadoknadi šteta koju su pretrpeli.

Isitčemo da pored sličnosti u nazivu agencija iz Beograda i Soluna, koja je rezultat dugogodišnje uspešne saradnje, u pitanju su dva potpuno odvojena privredna subjekta čija vlasnička struktura nema nikakve povezanosti.

Agencija Mouzenidis iz Beograda žali zbog novonastale situacije koja nije mogla biti predviđena i za koju ne može biti odgovorna i ujedno upućuje izvinjenje svojim klijentima zbog neprijatnosti koju su doživeli, a sve zbog postupanja agencije iz Soluna.

Vas molimo da svojim izveštavanjem i ovakvim tendencioznim naslovima o ovoj temi ne stvarate paniku jer je agencija već dobila mnoštvo uvreda i pretnji o čemu će biti prinuđena da obaveste nadležne organe.

Jasno Vam je da su uvrede i pretnje koje je primila agencija Mouzenidis rezultat panike kod klijenata koja je nastala zbog načina na koji ste izveštavali o ovoj temi“, navodi se u saopštenju agencije Mouzenidis.

 

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar