Godinu jubileja, kada obeležava dve decenije poslovanja u Srbiji, dm drogerie markt počinje uvećanjem bruto zarada za svoje zaposlene od 15 odsto. Drogerijski lanac dm, koji već godinama važi za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, na ovaj način želeo je da zahvali kolektivu na posvećenosti i angažovanju, kao i da nastavi kontinuiranu brigu o skoro 2000 zaposlenih u svim sektorima.
Pored toga, kompanija dm je krajem protekle godine zaposlenima obezbedila čak 15 plata (jubilarne novčane nagrade), te je svaki zaposleni koji je 20 godina u dm-u primio jednu punu dodatnu platu, dok su svi ostali dobili novčanu nagradu srazmerno radnom stažu u kompaniji, ne manjim od 25.000 dinara.
„Ponosni smo što su redovna povećanja plata deo naše pozitivne poslovne prakse, čime se trudimo da pratimo ne samo inflatorne tokove i druge ekonomske faktore, već da budemo oslonac, podrška, sigurnost i mesto koje će zaposlenima pružiti mogućnost za napredak na ličnom i profesionalnom planu. U godini kada proslavljamo jubilej posebno smo želeli da nagradimo motivisanost, zalaganje i trud zaposlenih, koji su merilo uspeha naše kompanije. Nastojaćemo da i u budućnosti budemo tu jedni za druge, pružajući ne samo materijalne, već i druge brojne dobrobiti našim zaposlenima“, istakla je Vesna Stojanović, direktorka kompanije dm Srbija i Severna Makedonija.
Osim tržišno atraktivnih zarada, zaposleni u dm-u dobijaju i redovnu 13. i 14. platu u toku godine, ali i imaju brojne benefite koji doprinose njihovom ličnom i profesionalnom razvoju – smart working koncept rada od kuće, kursevi nemačkog jezika, različite obuke i seminari.
Kvalitet rada u kompaniji dm ogleda se u težnji ka očuvanju timskog duha i zdravog radnog okruženja koje podstiče individualni napredak svakog pojedinca, kreativnost i razmenu ideja.
Vodeći se sistemskim pristupom za unapređenje fizičkog i psihičkog zdravlja kolektiva, dm redovno organizuje radionice sa psihologom i fizioterapeutom, besplatne sistematske preglede, uz personalizovane zdravstvene pakete.
Negovanje posebnog odnosa prema zaposlenima potvrđuje i treće mesto u kategoriji Top 100 brendova poslodavaca u Srbiji, prema oceni The Employer Branding Agency, čime je kompanija dm time potvrdila titulu jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar