Nakon što je na portalu Nova.rs objavljen tekst pod naslovom "Cvetanki stižu drastično veći računi za struju, a EPS joj odbija reklamacije: Ovde se nešto opasno mulja, ali odustati neću", oglasila se Elektrodistribucija Srbije (EDS). Iz ovog preduzeća negiraju tvrdnje naše sagovornice da su njihovi radnici pogrešno obračunali struju, te ističu da je ona dostavila pogrešno očitano stanje za majski račun.
„Elektrodistribucija Srbije oštro demantuje netačne navode u tekstu, kojima se javnost dovodi u zabludu jer su se za obračun zapravo koristila stanja brojila koje je sama korisnica dostavila. Кorisnica je 1. juna dostavila pogrešno očitano stanje za majski račun. Čitač EDS je prilikom očitavanja 3. jula ustanovio da je zatečeno stanje brojila bilo manje od prethodno prijavljene potrošnje, koju je sama korisnica dostavila. Tada je urađena korekcija računa“, navode iz ovog preduzeća.
Tvrde da je početkom avgusta brojilo ostalo neočitano, jer je bilo nedostupno.
„Кao dokaz dostavljamo i sliku iz sistema za očitavanje brojila. Naknadno je 28. avgusta brojilo vanredno očitano. To stanje je dostavljeno snabdevaču i računi će biti ispravljeni na osnovu, stvarnih, očitanih stanja brojila, a ne na osnovu onih koje korisnica javlja“, kažu.
Podsetimo, redakciji portala Nova.rs javila se Novosađanka Cvetanka Janjić kojoj je u maju stigao račun znatno veći od uobičajenog.
Kako je istakla, radnici Elektrodistribucije Srbije nisu joj dobro obračunali struju, a iako im je slala reklamacije, bila je odbijena.
BONUS VIDEO: Zašto EPS uvozi preskupu struju?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare