Novak Đoković je od početka 2024. godine napravi čitav niz promena, a čini se da taj talas revolucije još uvek nije završen.
Putujte sigurni uz UNIQA putno osiguranje za ceo svet.
Novak Đoković je, po poslednjim informacijama sa Vimbldona, odlučio da kritikuje i svog dugogodišnjeg sponzora i proizvođača sportske opreme.
„Nisam zadovoljan načinom na koji oni rade moju marketinšku promociju. Frustriran sam“, poručio je Đoković.
Po nekim informacijama je čak rekao i razočaran sam, što pokazuje nešto drugačiju emociju.
Jedna stvar mu tu posebno smeta u odnosu koji ima sa čuvenim „krokodilom“.
„Poslednjih godina mi se ne sviđa što mi mnogo ljudi kaže da ne mogu da nađu moje proizvode u radnjama mojih sponzora. Neke stvari se sada menjaju, ali i dalje nisam zadovoljan, jer sve to može da bude mnogo bolje“, poručio je Đoković.
Imao je i savet za proizvoča opreme.
„Očekujem da moji sponzori povećaju nivo proizvodnje i količinu ali i njenu raspoloživost kako bi svi mogli da je kupe. Nivo tenisa na kome ja igram veoma je popularan u celom svetu.“
Iako je često opravdanje da se sada sve više kupuje preko interneta, to ne znači da su fizičke prodavnice besmislene.
„Jasno je da se to može uraditi onlajn, ali drugačije je kada ljudi dolaze u radnju.“
Novaku na kraju ove godine ističe četvorogodišnji ugovor sa tom firmom, a godišnje je od toga prihodovao 10 miliona evra. Ipak, sada je pitanje da li će nastaviti saradnju sa brendom sa kojim je od 2017. godine ili će se odlučiti na novu revoluciju.
BONUS VIDEO Sjajan poen Đokovića u trećem setu
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare