US Open je poznat po mnogima stvarima, ali ono što su jagode sa šlagom za Vimbldon (ili za one prave teniske fanatike - Pims) to je Honey Deuce ("Hani djus") za poslednji grend slem u sezoni. I on donosi suludu zaradu.
Primetio sam još i prošle godine spektakularne čaše. Na svakoj od njih se nalazi spisak šampiona US Opena, pa predstavlja i te kako dobar suvenir. Šteta je što mnoge nisu preživele sve do Srbije, pa mnogi kojima sam ih namenio nisu mogli da ih koriste.
Nisam mogao ni sam. I zato sam odlučio da ću ovog puta da prežalim nešto više novca i da probam čuveni koktel. Ubedljivo najpoznatiji u teniskom svetu i jedan od onih čije recepte možete naći svuda jer mnogi pokušavaju da ga naprave i kod kuće.
Njegova lepota je u jednostavnosti i u ukusu koji godi i onima koji vole žestine, ali i one koji ne mrdaju daleko od likera.
Otišao sam do jedan od mnogih improvizovanih šankova širom kompleksa i odlučio da probam to piće koje je bukvalno svuda oko mene. Bukvalno svuda. Ne postoji mogućnost da prošetate više od dva metra, a da ne vidite da neko nosi taj koktel u ruci.
Mislite da preterujem? Samo prošle godine je prodato 450.000 koktela, to je grubo rečeno nešto preko 30.000 dnevno. Dakle, svaki drugi posetilac popije barem jedan, a druga polovina su, kako to kažu Amerikanci – deca. Dakle, svi piju koktel.
Koliko košta ovo popularno zadovoljstvo? Tačno 23 dolara (prošle godine je bio 22), pa je zaradu veoma lako izračunati. Očekuje se da ove godine samo od ovog koktela US Open zaradi oko 10,4 miliona dolara. To znači da je samo od prodaje ovog koktela US Open uspeo da isplati novčanu nagradu Novaku Đokoviću, ali i Koko Gof (oboje su odneli po tri miliona dolara kući). Uz to su mogli da isplate i ostale šampione. Neverovatno.
I tako, otišao sam za šank i tražio taj čuveni „Honey Deuce“. Znate šta me je oduševilo posebno? Koktel je bio gotovo za bukvalno 28 sekundi. Nisam štopovao, već sam snimao sve vreme da biste videli kako to izgleda. Sve je bilo spremno za 28 sekundi, to je jedna od tajna njegovog uspeha. Vrlo brzo se pravi i ima dopadljiv ukus. Kada uz to dodate čašu koja predstavlja fantastičan poklon, pa nema dvojbe zašto je popularniji od piva ili sokova.
Čitav taj doživljaj je negde u mešavini brzine i prividne eksluzivnosti. Ima ljudi koji dolaze na terene da bi bili viđeni i da se fotografišu sa ovim čuvenim koktelom. Koktel na vrhu ima tri loptice od dinje, verovatno samo zbog toga što one najviše liče na teniske.
Recept je jednostavan. Dakle, u čitavoj priči imamo izmešanu limunadu, vodku čuvene marke i premijum rastvor maline.
Probajte nekada i sami u privatnom izvođenju, verujte nećete se pokajati. Eto jednog predloga za kasnonoćne US Open događaje, možda već meč Đokovića i Lasla Đerea pogledate uz „Honey deuce“.
BONUS VIDEO Prva konferencija Novaka Đokovića kao olimpijskog šampiona