Oglas
"Kamp Nou" će u sledeće tri godine imati drugo ime
Po mnogo čemu je ugovor između Barselone i aduo platforme „Spotify“ istorijski.
PROČITAJTE JOŠ
Od jula, kada se očekuje da on zvanično bude aktiviran, Barselona će dobiti čak 280 miliona evra. Ipak, nisu mali zahtevi koje je „Spotify“ stavio pred katalonskog giganta.
Kako će ovaj brend postati glavni partner kluba i zvanični audiostriming partner bilo je neophodno da Barselona učini nekoliko stvari.
Ovaj logo će biti na prednjoj strani dresova, ali i opreme za trening od sledeće sezone.
Ipak, najveću nevericu izazvala je informacija da će se stadion Barselone od sada zvati „Spotify Kamp Nou“. Dakle, sponzor će sada biti i deo imena stadiona.
Očekuje se da 3. aprila skupština deoničara Barselone potvrdi ovu odluku, pogotovo kada se uzmu u obzir podaci koji su nedavno postali javni.
Barselona je dužna 1,35 milijardi evra, a samo prošle sezone je izgubila čak 481 milion evropskih novčanica.
We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before ?
— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 15, 2022
BONUS VIDEO Tadić: Ten Hag uvek ispred svih, zbog njega vodimo unapred 1:0
Pratite nas i na društvenim mrežama: