Gledaoci širom regiona će i u narednih pet godina moći da prate sve utakmice Evrolige i Evrokupa ekskluzivno na Sport Klubu.
Euroleague Basketball, organizator dva vrhunska evropska košarkaška takmičenja i United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi objavili su nastavak dosadašnje saradnje i potpisivanje novog ugovora koji obezbeđuje ekskluzivna prava prenosa mečeva Evrolige i Evrokupa na Sportklubu u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji.
Sport klub prenosi mečeve Evrolige od 2006. godine a novi višegodišnji ugovor nam omogućava da dostignemo pune dve decenije partnerstva. Ovim ugovorom kompanija United Media, u okviru koje posluje Sport Klub, nastavlja strategiju širenja svog portfolia u zemljama jugoistočne Evrope, gde je košarka jedan od dominantnih sportova.
“Oduševljeni smo što obnavljamo naše dugogodišnje partnerstvo s tako prestižnim kanalom kao što je Sportklub, koji donosi takmičenja Evrolige milionima fanova u celom regionu”, rekao je glavni izvršni direktor Euroleague Basketball Maršal Glikman. “Oni su najbolji partner iz te branše, posvećeni tome da obezbede najviši standard prenosa mečeva čime podržavaju našu strategiju razvoja koja je usmerena na mlade generacije”.
Pored najboljih evropskih košarkaških takmičenja – Evrolige i Evrokupa, gledaoci Sport Kluba imaju priliku da gledaju Bundesligu, sva FIBA takmičenja uključujući i Svetsko prvenstvo u košarci, Formulu 1, MOTO GP, ATP i WTA turnire, Vimbldon, Dejvis Kup, vaterpolo, NHL i brojna druga takmičenja.
“Izuzetno smo ponosni što nastavljamo saradnju sa Evroligom koja je i do sada bila na najvišem mogućem nivou. Košarka je dugo jedan od glavnih fokusa United Media-a i njenih sportskih kanala i raduje nas što smo u prilici da navijačima u više zemalja osiguramo pristup ovim evropskim takmičenjima. Ponosni smo što smo uspeli da osiguramo da fanovi i dalje gledaju prenose ovih mečeva gledaju na našim kanalima, kao i do sada”, rekao je direktor Sport Kluba Nemanja Simeunović
United Media je deo United Grupe i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, koja posluje u osam zemalja. Sa 4.200 zaposlenih, United Media proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja svake godine, koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi.
Kompanija u svom portfoliu ima 55 televizijskih stanica, od kojih šest imaju nacionalnu frekvenciju i uspešan digitalni portfolio od 30 veb portala, šest novina, dva časopisa i pet radio stanica. Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targetiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.
BONUS VIDEO Svetislav Pešić – konferencija za novinare nakon Velike Britanije