reklama za Norveški turizam
Foto:Promo/ Visit Oslo

Turistička (anti)reklama za Oslo je hit na internetu.

Glavni junak je Halfdan, koji ima 31 godinu i živi u Oslu.

„Iskren da budem, ne bih došao ovde. Da li je ovo uopšte grad? Sve je tako dostupno. Ovde sam odrastao i trenutno živim. Nažalost“, počeo je Halfdan, a onda se „požalio“ na neke stvari uobičajene za život u prestonici Norveške.

„Ne razumem zašto ljudi plivaju. Usred grada. Odvratno. Oslo je kao selo. Možeš da stigneš sa jednog kraja grada na drugi kraj grada za 30 minuta. Probaj to u Njujorku ili Parizu“.

„Kultura? Ne znam. Ako ne morate negde da čekate u redu po nekoliko sati, da li je to uopšte vredno videti?“

„Sve je previše jednostavno i pristupačno za jedan grad. Zar ne bi trebalo da bude malo komplikovanije?“

Snimio se i u restoranu. „Ponekad samo uđem i naručim, a pritom, nisam poznata ličnost. Mislim, šta vam to govori?“

„Ovaj grad je kao dobra ljubavna veza. Nije lako biti ovde“, zaključio je on, nakon što je predstavio atrakcije svog grada.

Za razliku od Hafdana, ljudi iz celog sveta su oduševljeni i žude da provedu vreme u tom „bezveznom“ Oslu.

„Zato sada želim da posetim Oslo“, „Ovo je verovatno najbolja turistička reklama koju sam ikada video“, „Dobro, to je to, rezervisaću let“, neki su od komentara ispod videa koji se proširio društvenim mrežama.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar