Rekostrukcija vodotornja Foto: TANJUG/Vlada Srbije

"Da se izmesti na Autokomandu - kad poplavi, da se zna gde je kopno."

Kako je iz Vlade Srbije najavljeno u julu ove godine, vodotoranj na zgradi nekadašnje Ložionice u Beogradu će nakon rekonstrukcje postati izložbeni prostor.

Rečeno je i da će vodotoranj, visine 20 metara i prečnika osam metara, u potpunosti biti rekonstruisan, sa završnom obradom u terakota crvenoj nijansi.

Ta boja je ono što sada mnogim građanima bode oči.

Kažu kako je u pitanju „naprednjački kičeraj“.

Primećuju neki da je u pitanju nemanjićko narandžasta boja, aludirajući na izjavu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića da će autobusi biti ofarbani u nemanjičko plavu boju.

Foto: TANJUG/Vlada Srbije

Neki predlažu i da se iz Beograda na vodi „ovaj svetionik izmesti na Autokomandu – kad poplavi, da se zna gde je kopno“.

Pročitajte još:

A šta su ranije rekli oni koji stoje iza ove obnove?

”Nakon decenija zanemarivanja, vodotoranj koji je bio zaboravljen i zatrpan reklamnim bilbordima, postaće jedinstven izložbeni prostor kakav Srbija sada nema, koji će služiti isključivo multimedijalnim umetnicima. Ložionica će, zajedno sa Vodotornjem, postati pravi simbol kreativnog Beograda, mesto okupljanja svih kreativaca, umetnika, ali posetilaca i turista“, rekla je Ana Ilić, direktorka Ložionice i nacionalne platforme ‘Srbija stvara’ Vlade Srbije.

Foto: TANJUG/Vlada Srbije

Istakla je da će Ložionica ceo vek nakon svog nastanka postati prvi kreativno-inovativni multifunkcionalni centar na ovim prostorima, osmišljen da pod jednim krovom okuplja najkreativnije ljude u Srbiji, da bude inkubator kreativnih ideja, umetnosti, inovacija.

Idejni tvorci i investitori projekta su nacionalna platforma „Srbija stvara“ Vlade Srbije i Кancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare