Naručiš brzu hranu i uz piletinu i pomfrit kao prilog dobiješ – bubu.
Baš to se desilo jednoj našoj čitateljki koja je doživela vrlo neprijatno iznenađenje. Umesto da slasno pojede obrok koji je naručila iz poznatog lanca brze hrane, njoj se doslovno prevrnuo želudac. A kako i ne bi kad je uz krompiriće i piletinu dobila i mrtvu bubu.
Poslala nam je fotke obroka koji joj je navodno dostavljen iz KFC-a i, kako kaže za naš sajt, nakon toga se žalila preko aplikacije za dostavu na restoran. Rekli su joj da će joj se javiti, a planira da kontaktira i sanitarnu inspekciju.
A šta zapravo treba raditi u takvim situacijama i ima li nade za odštetu, za Novu govore iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
“U takvim situacijama mušterija treba da se obrati veterinarskoj i sanitarnoj inspekciji. Da proba na ta dva koloseka, pa da vidi šta može da se učini. Međutim, to uglavnom bude borba sa veterenjačama jer je uvek škakljivo kada se hrana otvori – teško je dokazivo da li je to zaista bilo u pakovanju ili je naknadno upalo.“
Naši sagovornici kažu da je sve to, nažalost, za potrošaće skoro nedokazivo, ali..
„Firmi će ući kontrole u pogon i sve ispitati, ali potrošač teško da će moći da ostvari bilo kakvo pravo.“
Ipak, jedna stvar je preporučljiva i može da bude od pomoći.
„Mušterija svakako može da kompaniji pošalje reklamaciju, da objasni šta se desilo i priloži slike, a i neka pripreti inspekcijom. Tako će možda dobiti neku nadoknadu. Ako ne dobije ništa ili je odbiju, nek prijavi inspekciji“, kažu za Novu iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare