Ovo je velika greška koju gosti uvek prave kada se odjavljuju, čak i ako misle da pomažu osoblju.
Može biti primamljivo pokušati da malo sredite sobu kako biste olakšali posao hotelskim radnicima, ali ponekad zapravo otežavate stvari. Jedan od načina na koji ljudi to rade je stavljanje poslužavnika ispred vrata od sobe.
To je zapravo nešto što bi trebalo da izbegavate da radite.
Mika Mejer, stručnjakinja za bonton i kreatorka programa hotela Plaza, objasnila je zašto to može stvoriti probleme drugim gostima, kao i osoblju.
„Neuredno je i smrdi. Umesto toga, pozovite poslugu u sobu kada završite i recite im da ste spremni da vam pokupe poslužavnik.“
Međutim, to ne znači da ne bi trebalo da počistite za sobom pre odlaska. Ostavljanje velikog nereda je siguran način da naljutite one koji će posle čistiti sobu.
Mika je nastavila: „Uradite lagano pospremanje pre nego što odete. Ostavite zaprljane peškire da vise na kukama ili… u lepim urednim gomilama u kupatilu, a ne na tepihu, gde bi mogle da ostave mokru mrlju.“
Nameštanje kreveta je takođe loša ideja, jer osoblje može pomisliti da niko nije bio u sobi, prenosi thesun.
„Ako mislimo da uopšte niste koristili krevet, možda nećemo menjati posteljinu.“
***
Bonus video: Katar – VIP hotel u Dohi u kom odsedaju zvanice FIFA
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare