Oglas
„Sve je to deo šarma.“
Posle prave agonije od skoro 22 sata međunarodni voz iz Beograda za Bar je konačno juče stigao na odredište. On je prvo zbog kvara lokomotive stajao satima u stanici Brodarevo. Potom je ponovo stao i u Virpazaru nadomak Bara kako bi propustio drugu kompoziciju, posle čega je nastavio ka odredištu.
Tuga i jad i beda i slika i prilika železnice u Srbiji.
— 𝓢𝓽𝓮𝓯𝓪𝓷𝓲 𝓐𝓵𝓮𝔁 ®️ (@whitesnake1004) July 5, 2022
10:07
Brzi voz 433 koji je sinoć krenuo iz Beograd Centra za Bar u 20:20 stoji u Brodarevu, nakon što mu je drugi put u toku vožnje defektirala lokomotiva ( prv put u Valjevu). pic.twitter.com/qNoQc50GgW
Ovo mučno putovanje 600 putnika po vrućini izazvalo je brojne reakcije na društvenim mrežama.
I dok većina saoseća sa putnicima, ističu neki kako bi oni koji su krenuli pre stigli na – magarcu.
Ironično napominju kako je to zapravo bio sedmodnevni aranžman sa dva prenoćišta u – vozu.
Kažu i kako taj „brzi“ voz zapravo dođe po sutrašnjem dnevnom redu.
Sve to je pokrenulo i dilemu da li bi možda brže bilo – peške.
Voz ili pesacenje, mrtva trka za vreme dolaska u Bar. 😉
— Miroslav Joksimovic (@vawireless) July 4, 2022
A kad je čovek prinuđen da toliko čeka u nedođiji, svašta padne na pamet.
Brzi voz Beograd- Bar putovao 22 sata sa 600 putnika. Sva sreća što je bio brzi. Deda pokojni bi rekao: izadješ iz njega bereš šljive i vratiš se unutra.
— ČAJNING BOXING del HLORO (@CopezziP) July 4, 2022
I za to vreme može svašta da se desi, pa i da se oženiš i razvedeš do Sutomora, kako kažu srpski tviteraši.
A i mašinovođa u sličnim situacijama može da dobije razne ideje.
To sam doživeo 93će. Putovao vozom od Plane do Bg. Mašinovođa ladno stao na otvorenoj pruzi i bere trešnje pored puta
— MrSakotic (@MrSakotic) July 4, 2022
Vreme može i korisno da se iskoristi.
Mozes i dzem da spremis tokom putovanja
— Launcelot (@secondhandserb) July 4, 2022
Ima tu i potencijala za razvoj.
„Ko nije zaglavio u Brodarevu, nije ni koristio našu železnice. Predlažem Turističkoj organizaciji Brodareva da nađe način da iskoristi ovaj zgodan sticaj okolnosti”, navodi se u jednom komentaru.
Ističu pojedini i kako je sve to deo šarma ove čuvene linije.
„To tradicija… Davne 1996. godine išli bez kočnica od Mojkovca do Podgorice. Stigli uveče umesto ujutru.”
Ne znam što se čudite tome. Svojevremeno je voz za Bar u polasku kasnio 600minuta. Ko ne veruje, verovatno nikad nije bio na staroj železničkoj stanici. A jednom smo u nekoj vukojebini ispred Užica, nekih 7 sati čekali da raščiste odron. Uvek je toga bilo. Nije ovo ništa novo.
— Gusar s'Karibi (@Zmaj_od_Snosaja) July 5, 2022
„Ništa novo, 1996. godine sa dvoje male dece na povratku iz Bara za Beograd stali pre Brodareva, celu noć bili bez struje u vozu. Kad je svanulo – pešaka kroz šumu do puta, gde su čekali autobusi da nas prevezu do Prijepolja. Ko je imao sreću, taj je sedeo, a neko stajao do Bg. Stigli u 14 h. Užas.”
Pročitajte još:
Inače, jedan od putnika kontaktirao je naš portal juče, objašnjavajući situaciju u kojoj su se ljudi našli u vozu.
„Voz koji je krenuo iz Beograda za Bar sa 600 ljudi već drugi put se kvari, trenutno smo u nedođiji kod Brodareva, stojimo već tri sata i ništa ne znamo. Ima mnogo dece, ostaju ljudi bez hrane i vode. Užas.. ekonomski tigar“, piše u izjavi koju je našem portalu poslao jedan od putnika.
A kad se sve sagleda, teško je i zamisliti koliko je zapravo ukupno kašnjenje vozova u domaćoj železnici na godišnjem nivou.
Zato sje ukupno godisnje kasnjenje oko 4,5 veka.
— Boogeyman (@boogeymaann) July 5, 2022
Inace info iz prve ruke 😁
BONUS VIDEO: Ko je gospodar morskih prolaza, gospodar je sveta
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare