voz beograd bar
Foto: AJSserbia / Alamy / Alamy / Profimedia

„Sve je to deo šarma.“

Posle prave agonije od skoro 22 sata međunarodni voz iz Beograda za Bar je konačno juče stigao na odredište. On je prvo zbog kvara lokomotive stajao satima u stanici Brodarevo. Potom je ponovo stao i u Virpazaru nadomak Bara kako bi propustio drugu kompoziciju, posle čega je nastavio ka odredištu.

Ovo mučno putovanje 600 putnika po vrućini izazvalo je brojne reakcije na društvenim mrežama.

I dok većina saoseća sa putnicima, ističu neki kako bi oni koji su krenuli pre stigli na – magarcu.

Ironično napominju kako je to zapravo bio sedmodnevni aranžman sa dva prenoćišta u – vozu.

Kažu i kako taj „brzi“ voz zapravo dođe po sutrašnjem dnevnom redu.

Sve to je pokrenulo i dilemu da li bi možda brže bilo – peške.

A kad je čovek prinuđen da toliko čeka u nedođiji, svašta padne na pamet.

I za to vreme može svašta da se desi, pa i da se oženiš i razvedeš do Sutomora, kako kažu srpski tviteraši.

A i mašinovođa u sličnim situacijama može da dobije razne ideje.

Vreme može i korisno da se iskoristi.

Ima tu i potencijala za razvoj.

„Ko nije zaglavio u Brodarevu, nije ni koristio našu železnice. Predlažem Turističkoj organizaciji Brodareva da nađe način da iskoristi ovaj zgodan sticaj okolnosti”, navodi se u jednom komentaru.

Ističu pojedini i kako je sve to deo šarma ove čuvene linije.

„To tradicija… Davne 1996. godine išli bez kočnica od Mojkovca do Podgorice. Stigli uveče umesto ujutru.”

„Ništa novo, 1996. godine sa dvoje male dece na povratku iz Bara za Beograd stali pre Brodareva, celu noć bili bez struje u vozu. Kad je svanulo – pešaka kroz šumu do puta, gde su čekali autobusi da nas prevezu do Prijepolja. Ko je imao sreću, taj je sedeo, a neko stajao do Bg. Stigli u 14 h. Užas.”

Pročitajte još:

Inače, jedan od putnika kontaktirao je naš portal juče, objašnjavajući situaciju u kojoj su se ljudi našli u vozu.

„Voz koji je krenuo iz Beograda za Bar sa 600 ljudi već drugi put se kvari, trenutno smo u nedođiji kod Brodareva, stojimo već tri sata i ništa ne znamo. Ima mnogo dece, ostaju ljudi bez hrane i vode. Užas.. ekonomski tigar“, piše u izjavi koju je našem portalu poslao jedan od putnika.

A kad se sve sagleda, teško je i zamisliti koliko je zapravo ukupno kašnjenje vozova u domaćoj železnici na godišnjem nivou.

BONUS VIDEO: Ko je gospodar morskih prolaza, gospodar je sveta

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare