Tviter radi na novom nivou pretplate koji će korisnicima omogućiti korišćenje ove mreže bez ikakvih reklama.
„Reklame na Tviteru su česte i prevelike. Radimo na tome da to promenimo. Postojaće skuplja pretplata bez ikakvih reklama“, napisao je Ilon Mask na Tviteru.
Also, there will be a higher priced subscription that allows zero ads
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
Mask je još u novembru najavio da, ukoliko želi da opstane, kompanija mora da poveća prihode od pretplata.
Oglašavanje je donedavno činilo 90 odsto prihoda Tvitera, ali je taj procenat drastično pao otkad je Mask kupio mrežu. Kako navodi britanski „Gardijan„, oglašavanje sada čini svega 40 odsto od ukupnih dnevnih prihoda kompanije.
Elon Musk teases ‘higher priced’ Twitter Blue subscription with no ads
— Matt Navarra (@MattNavarra) January 23, 2023
But how many Twitter users *really* hate ads in their feed?
And how many would pay even more (+ per month) for an ad-free Twitter?
I'm suspect a lot less people than Elon thinks https://t.co/lRYwkv94sZ pic.twitter.com/FALM5KoI5F
“Bez prihoda od pretplate, velike su šanse da Tviter neće preživeti predstojeću ekonomsku recesiju”, napisao je tada Mask na Tviteru.
On je tom prilikom istakao i značaj reklama za platformu.
„Verujem da je oglašavanje, pod uslovom da se radi kako treba, veoma korisno. Može vam pokazati neku uslugu ili medicinski tretman za koji nikada niste znali da postoji, a baš je vama bio potreban. Oglasi koji nisu relevantni su spam, a relevantni oglasi su sadržaj.“
Vest stiže svega nekoliko dana nakon što je Tviter ispod radara zabranio korisnicima da koriste mrežu u okviru trećih aplikacija, poput popularnog Tweetbota ili Twitterrifica.
***