Situacija na tržištu se neće popravljati ni u narednim periodu, a kompanija je najavila da ne očekuje prihode u poslednjem kvartalu ove godine.
“Snep” je juče objavio izveštaj o poslovnim rezultatima za treći kvartal u kom se navodi povećanje prihoda od svega 6 odsto, što je manje od očekivanja i najmanje povećanje otkad je kompanija izašla na berzu, navodi „Rojters“.
Zbog toga su cene značajno akcija pale jer se u poslednjem kvartalu uvek očekuju veći prihodi zbog povećane potrošnje, posebno tokom praznika.
„Snep“ nije usamljen. Veliki broj kompanija čiji se poslovni modeli zasnivaju na digitalnom oglašavanju su doživele pad akcija, poput „Pinteresta“, „Mete“, „Alfabeta“ i dugih.
„Snepčet“ je ipak prošao najgore jer su cene akcija pale za četvrtinu tj. 25 odsto. Kompanija, sa druge strane, loše poslovne rezultate pravda inflacijom.
Da je „Snep“ u problemu bilo je jasno još pre dva meseca kada je kompanija najavila otpuštanje 25 odsto radne snage.
U odnosu na maksimalnu vrednost prošle godine, akcije „Snepa“ su pale za skoro 90 odsto, na svega 8 dolara.
(Izvor: Rojters)
****