Krafton je u svom poslednjem izveštaju pokazao velike dobitke kada je u pitanju „PUBG: Battlegrounds“ igra.
Prodaja varijante za računare beleži godišnji rast od 62 odsto i trenutno je „teška“ 82 milijarde dolara. Na konzolama igra beleži još veći rast od 124 odsto.
Pored toga, igra je u odnosu na poslednji kvartal utrostručila broj igrača.
„PUBG: Battlegrounds“ se prvobitno plaćao, ali je ogroman finansijski uspeh besplatnih igara poput Fortnite, Call of Duty: Warzone i Apex Legends naterao Krafton da promeni strategiju.
Stoga je, kako piše The Verge, prebacivanje na besplatnu varijantu za studio bila poprilično jednostavna odluka.
Toj odluci je sasvim sigurno doprinela i popularnost igre „PUBG: Mobile“, koja je takođe besplatna, a koja je od marta 2023. godine preuzeta više od milijardu puta.
Besplatne igre zarađuju novac na mnogo drugih načina: implementacijom reklama, prodajom dodataka i nadogradnji, kao i prodajom varijante igre bez reklama.
***
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: