Sergei Elagin / Shutterstock

Krafton je u svom poslednjem izveštaju pokazao velike dobitke kada je u pitanju „PUBG: Battlegrounds“ igra.

Prodaja varijante za računare beleži godišnji rast od 62 odsto i trenutno je „teška“ 82 milijarde dolara. Na konzolama igra beleži još veći rast od 124 odsto.

Pored toga, igra je u odnosu na poslednji kvartal utrostručila broj igrača.

Još gejminga

„PUBG: Battlegrounds“ se prvobitno plaćao, ali je ogroman finansijski uspeh besplatnih igara poput Fortnite, Call of Duty: Warzone i Apex Legends naterao Krafton da promeni strategiju.

Stoga je, kako piše The Verge, prebacivanje na besplatnu varijantu za studio bila poprilično jednostavna odluka.

Toj odluci je sasvim sigurno doprinela i popularnost igre „PUBG: Mobile“, koja je takođe besplatna, a koja je od marta 2023. godine preuzeta više od milijardu puta.

Besplatne igre zarađuju novac na mnogo drugih načina: implementacijom reklama, prodajom dodataka i nadogradnji, kao i prodajom varijante igre bez reklama.

***

BONUS VIDEO: Tinejdžer u zatvoru zbog igrice

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar