Imaju i 'opravdanje'.
Gugl je uveo reklame u „Gmail“ još pre desetak godina.
Iako korisnici nisu bili oduševljeni ovom idejom, vremenom su se navikli da se oglasi prikazuju na vrhu sandučića u koje stižu promotivni mejlovi, kao i mejlovi sa društvenih mreža. Glavno prijemno sanduče su, na svu sreću, reklame zaobišle.
Međutim, američka kompanija sada pokušava da pronađe nove načine da korisnicima prikazuje još veći broj oglasa jer to za njih ujedno znači i veći profit.
Jedna od metoda koja je nedavno počela da se primenjuje iznenadila je, ali i razljutila mnoge korisnike Gmaila, što se može videti iz brojnih objava na društvenim mrežama.
Naime, Gugl je povećao broj reklama u pomenutim sandučićima i one se sada, umesto samo na vrhu, infiltriraju među mejlove koji se nalaze na sredini ili pri dnu stranice.
Iako pored njih stoji oznaka „Ad“ koja jasno daje do znanja da se radi o reklamama, mnogi smatraju da bi reklame na ovaj način mogle da se pomešaju sa pravim mejlovima i na taj način zbune korisnike.
Oni takođe kritikuju i generalno povećavaje broja oglasa koji se prikazuju među dolaznom poštom.
Novinari portala 9to5Mac su tražili komentar od Gugla vezan za nove promene i dobili su nepotpun odgovor koji zvuči kao floskula.
-Stalno eksperimentišemo sa formatima i tražimo način da pomognemo ljudima da otkriju i lakše se povežu sa kompanijama, rekli su iz Gugla. Oni su naglasili i da se u delu inboksa namenjenom promotivnim imejlovima nalaze i mejlovi sa reklamama koje bi mogle zainteresovati korisnike.
Da li ste i vi primetili da Gmail prikazuje još više reklama?
***
BONUS VIDEO: Društvene mreže utiču kao narkotici – treba li napraviti detoks?