Električni kombi dizajniran u retro stilu koji je namenjen za evropsko i američko tržište, dobiće tri verzije i biće sposoban za prevoz putnika, ali i tereta. Pored toga, za nekoliko godina očekuje se da ID Buzz dobije i 4. nivo autonomne vožnje.
Plan Volkswagena jeste da prva verzija ID Buzza bude predstavljena u Evropi i to sa šest sedišta, koja bi pre svega poslužila za urbanu mobilnost bez emisije štetnih gasova. Zadnja sedišta biće lako pristupačna, a svaki putnik će imati sopstveni ekran za prikaz informacija i multimedije.
Druga verzija, ID Buzz Cargo, će biti lako komercijalno vozilo, pre svega namenjeno kompanijama koje vrše dostavu u velikim gradovima, koje rastu velikom brzinom zbog rastućeg trenda kupovine putem interneta.
Treća verzija je planirana za američko tržište, i fokusiraće se na korisnike vozila koji putuju sami ili u manjim grupama na dužim distancama. Ovaj ID Buzz imaće svega četiri sedišta, dva koja su okrenuta ka napred i dva koja su usmerena ka zadnjem delu vozila.
Volkswagen takođe testira prototipe ID Buzza sa autonomijom 4. nivoa, što znači da bi ova vozila mogla da se u potpunosti kreću samostalno, a Volkswagen očekuje da će ovaj sistem biti implementiran u sve verzije Buzza do 2025.
Tokom predstavljanja svoje strategije elektrifikacije pre dve nedelje, prikazan je i autonomni ID Buzz kod kojeg je vozačko sedište okrenuto ka zadnjem delu vozila.
Koncept Volkswagena ID Buzz prikazan je pre četiri godine, a premijera serijske verzije se očekuje u Evropi krajem sledeće godine, dok bi na američko tržište ovaj model trebao da stigne tokom 2024. godine.
Bonus video: Izgled unutrašnjosti novog Mercedes-Benza SL
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: