Foto:Promo/VW press

Prodaja hibridnih i električnih automobila u Evropi beleži sve veći rast, a kao najbolji pokazatelj koliko je zaista čistiji pogon tražen, biće i prvi rezultati prodaje osme generacije “golfa” u “ehibrid” verzijama.

Ovo je prvi put da se na tržištu nude dve plug-in hibrdine verzije “golfa 8”. Reč je o “ehibrid” i “GTE” izdanjima koji dolaze sa vrlo snažnim hibridnim jedinicama, pa raspolažu sa 204, odnosno 245 KS, što je isto koliko nudi i sportski “GTI”.

Foto:Promo/VW press

 

U odnosu na “golfa 7”, osma generacija ima za 50 odsto veći kapacitet (13 kWh), što omogućava i mnogo veći domet samo na struju.

Foto:Promo/VW press

 

Tako “golf ehibrid” može da pređe i do 80, a “golf GTE” do 62 km u električnom režimu. Srce hibridnog sistema je TSI turbo-benzinski motor, koji se aktivira na većim brzinama, a ukupna autonomija iznosi do 870, odnosno 754 km.
Obe verzije koriste šestostepeni DSG menjač u okviru standardne opreme.

 

Foto:Promo/VW press

Sportski nastrojeni hibrid “GTE” dolazi u posebnoj opremi, pa nudi atraktivniji dizajn prednjih i zadnjih branika, LED Plus svetla napred i nazad, sportska sedišta, kožom presvučen volan, digitalni kokpit “pro”, opciju komandovanja glasom, multimedijalni sistem sa navigacijom koji je uvek povezan na internet i gotovo sve najmodernije sisteme asistencija dostupne za “golf 8”.

Foto:Promo/VW press

Pročitajte još:

Osnovna cena za plug-in modele biće 41.667 evra, a prodaja je već počela. Do kraja godine biće ponuđeno ukupno osam različitih verzija hibridnog “golfa” i njegovog karavanskog izdanja “variant”.

Blagi hibrid eTSI koji koristi 48-voltni sistem i raspolaže sa 150 KS je u prodaji od ranije, a uskoro se očekuju se i nove verzije. Ovo je samo nastavak Folksvagenove ofanzive i želje da do 2025. godine postane svetski lider u klasi vozila na čistiji pogon.

Foto:Promo/VW press

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar