Mnogi proizvođači automobila su ušli u posao prodaje sertifikovanih polovnih automobila, a njima se nedavno pridružio i Bugatti, kompanija poznata po proizvodnji vrlo skupih i prestižnih sportskih modela.
Program prodaje sertifikovanih polovnjaka nije nova ideja u auto-industriji, jer mnogi proizvođači na ovaj način žele svojim klijentima da omoguće kupovinu korišćenog automobila koji je skoro pa nov.
Bugatti se sada uključio u ovu priču, a nekoliko kupaca koji žele da kupe Chiron ili Veyron, ali već korišćen, sada će imati priliku za to. Naravno, cena održavanja starog Veyrona uopšte nije niska, pa će potencijalni kupci polovnog primerka i dalje morati da izdvoje ogromnu sumu novca.
Za taj novac, Bugatti obećava vrhunski kvalitet, pa će tako svi polovni modeli imati jednogodišnju garanciju.
Što se Chirona tiče, ta garancija će biti ista kao i za novo vozilo, jer podrazumeva sve delove i troškove rada za probleme sa mehanikom, elektronikom, korozijom i farbom. Sa druge strane, garancija za nešto stariji Veyron podrazumeva rešavanje problema sa mehanikom i elektronikom, uz pokriven trošak delova i rada.
Ova garancija važi širom sveta, pa će tako klijent koji je polovni Bugatti kupio recimo u Evropi, moći da servisira svoj automobil i na Bliskom Istoku. Kupoprodaja polovnih automobila nije baš nešto što smo očekivali od ekskluzivne marke kao što je Bugatti, ali je mogućnost ostvarivanja dodatnog profita ipak prevagnula.
Bonus video: Vozili smo atraktivni krosover Alfa Romeo Tonale
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram