Porsche je proširio svoju gamu električnog modela Taycan sa još jednom verzijom koja ima naziv Sport Turismo, i koja kombinuje karavanski izgled karoserije verzije Cross Turismo sa nižim klirensom standardnog Taycana.
Kako je saopštila nemačka kompanija, ovaj model je namenjen kupcima „koji žele svakodnevnu praktičnost verzije Cross Turismo, ali ne žele da propuste moćne performanse na putu koje nudi nešto niži sedan“.
Sport Turismo nema zaštitu karoserije insipirisanu terenskim automobilima koja je dostupna kod verzije Cross Turismo, ali je zato zadržao prtljažnik od 1.200 litara sa oborenim sedištima kao i prostraniju kabinu sa 45 mm više prostora za glavu u odnosu na standardnog Taycana. Sport Turismo debituje ove nedelje na Salonu automobila u Los Anđelesu, i to u novom GTS paketu koji će biti smešten između verzija 4S i Turbo.
Sa do 598 KS prilikom lansiranja, Taycan GTS od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi, ima elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h, kao i domet sa jednim punjenjem baterije od oko 500 kilometara.
Kao i kod ostalih Porsche GTS modela, izgled spoljašnjosti se ističe po crnim detaljima, a specijalno podešeno vazdušno oslanjanje obećava vrlo dinamičan karakter automobila. Pošto nema izduvnog sistema koji bi mogao da bude unapređen, Porsche je rešio da modifikuje lažni zvuk motora koji se pušta preko zvučnika kako bi vozač i putnici ipak bili svesni da su u GTS verziji.
Unutrašnjost ima brojne Black Race-Tex crne detalje koji akcentuju elegantan i dinamičan ambijent, kao što to čini i brušeni aluminijum sa crnom završnom obradom.
Prvi primerci stižu kod dilera na proleće sledeće godine, a početna cena za Taycan GTS u Nemačkoj iznosi 131.834 evra, dok je za Taycan GTS Sport Turismo potrebno izdvojiti 132.786 evra.
Bonus video: Druženje sa aktuelnim Porsche modelima
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare