O ekskluzivnosti marke Bugatti ne treba puno trošiti reči, ali kada shvatite da samo tokom procesa bojenja jednog hiperautomobila neke druge fabrike proizvedu hiljade automobila, biće vam jasno zašto svaki primerak Bugattija košta nekoliko miliona evra.
Proizvodnja automobila brenda Bugatti je fokusirana na sitne detalje, a kada je u pitanju farbanje automobila, potrebno je oko 600 do 700 radnih sati. Po automobilu.
„Lakiranje hipersportskog automobila ne zahteva samo neverovatnu stručnost već i predanost i ambiciju da se uvek zadovolje visoki standardi kvaliteta marke, nedelju za nedeljom, automobil za automobilom“, izjavio je Simon Vetterling, stručnjak za karoseriju i farbanje Bugattija.
Pre nanošenja prvog sloja boje, specijalisti Bugattija će detaljno pregledati svaki centimetar automobila, odnosno pregleda se celokupna površina automobila. Zatim kreće farbanje, koje počinje nanosom primera, koji se posle lagano peskari. Za to je već potrošeno 100 sati, a potrebno ih je još 100 za pripremu, uključujući postupak nanošenja transparentne boje i ponovnog peskarenja. Tek tada se počinje sa nanošenjem prvog sloja boje.
Nakon što su svi paneli vozila obojeni, kreće se u novu inspekciju. Gleda se sve, od nijanse, grubosti, pa do bilo kakve nesavršenosti. Ista nijansa mora da se postigne na različitim materijalima, delovima od metala, ali i od ugljeničnih vlakana. A to je ponekad izuzetno teško postići.
Kako piše Index.hr, sledeća faza je poliranje automobila. Traje četiri dana, a zatim sledi kontrola koja traje još desetak sati. Tek tada automobil može da dobije prolaznu ocenu i zeleno svetlo za isporuku.
Bonus video: O besmislu državnih subvencija za automobile i vožnji nove Toyote Corolle