Foto: Promo/Dacia

Danas je rumunski brend otkrio svoj potpuno novi model naziva Jogger. Reč je o porodičnom automobilu C-segmenta koji predstavlja miks SUV-a i karavana. To je ujedno i najduža Dacia, a može da primi i sedam putnika. Najavljeno je da će koštati ispod 15.000 evra.

Posle električnog modela Spring, zatim popularnog hečbeka Sandero, sedana Logan i SUV-a Duster, Dacia je sada odlučila da tržištu ponudi sedmosed. Jogger je praktično naslednik MPV modela Lodgy, a nastaje na Renoovoj CMF-B platformi (Renault Clio, Captur, Nissan Juke…)

Foto: Promo/Dacia

Kako kažu iz kompanije, Jogger ima dužinu karavana, prostranost MPV-a i robusni izgled SUV-a.

Po pojavljivanju nudiće se sa TCe 110 benzinskim motorom (3 cilindra, 1.0 l, 190 Nm) uparen sa 6-stepenim maneulnim menjačem, kao i ECO-G 100 motorom koji ima fabrički ugrađen auto-gas.

A, za dve godine stiže i prvi hibrid rumunskog brenda, za kog kažu da će biti najjeftiniji sedmosed sa hibridnim pogonom na tržištu. Koristiće 1,6-litarski benzinski motor u kombinaciji sa dva elektromotora.

Jogger je dugačak 4,5 metara i trenutno je najduža Dacia u ponudi, a raspolaže sa čak 2,9 metara međuosovinskog rastojanja, što jasno govori koliko prostora ima u kabini.

Foto: Promo/Dacia

Napred je dobio LED svetla u Y obliku poznata sa drugih novih modela iz Rumunije, dok je sa strane jasno da se radi o robusnom modelu, pa tako ima zaštitne plastike na rubovima oko točkova, dok je rastojanje od tla čak 200 mm.

Foto: Promo/Dacia

Pozadi su uspravna svetla, koja vizuelno dodaju na širini vozila. Prtljažni prostor može da varira zavisno od konfiguracije, pa kada se koristi 5 sedišta kapacitet iznosi 708 litara, a sa 7 je 160 litara. Najveća zapremina prtljažnika je 1.819 litara.

Kabina je moderna i praktična, već poznata iz drugih novih Dacia modela, pa su tu meki materijali na tabli i vratima, u vrhu konzole je multimedijalni sistem, a ispod su kontrole klima-uređaja. U kabini ima ukupno 24 litre zapremine u ostavama za sitnice.

Foto: Promo/Dacia

Jogger dolazi i sa sistemom automatskog kočenja, nudi upozorenje na vozila u mrtvom uglu, parking asistenta, pomoć pri kretanju uzbrdo, itd.

Bonus video: Bizarni festival uništavanja automobila

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare