Partnerstvo brenda FIAT sa organizacijom (RED) se nastavlja: Tipo i Panda Red pridružuju se porodici 500 Red predstavljenoj prošlog septembra.
FIAT nastavlja svoje putovanje ka održivosti, sa društvenom posvećenošću da napravi doprinos boljoj budućnosti, što omogućava partnerstvo sa (RED), organizacijom koja se bori protiv pandemija širom sveta već 15 godina.
U skladu sa borbom protiv pandemije, FIAT namerava da pruži više direktnih rešenja u automobilu kako bi se lakše održavala higijena:
-svi FIAT Red modeli opremljeni su vazdušnim filterom za kabinu u okviru sistema za klimatizaciju, koji je tretiran biocidnom supstancom sa vrlo visokom efikasnošću (>99,9% u vreme tretmana) protiv bakterija, što sprečava ponovnu aerosolizaciju u kabini.
-Volan i sedišta – površine koje se često dodiruju – takođe su tretirane biocidom koji ima visoku efikasnost (do 99,9% u zavisnosti od sastojaka) protiv virusa i bakterija.
-Tu je i „Welcome Kit“ set za dobrodošlicu, sa posebnim sipačem sredstva za dezinfekciju i posebnom navlakom za ključ kao konačni detalj za personalizaciju.
Tipo Red je zasnovan na novoj Cross Station Wagon karoseriji i dostupan je u Tipo hečbek varijanti. Nova (RED) varijanta se odmah prepoznaje po (RED) znaku na stubovima i crvenoj boji, poznatoj kao Passione Red, sa retrovizorima u istoj boji. Ovaj model je takođe dostupan u Colosseo Grey, Gelato White i Cinema Black bojama sa crvenim retrovizorima.
Tipo gama biće proširena s novom Cross Station Wagon karoserijom, dizajniranom tako da ispuni potrebe svake porodice kojoj je potrebno više prostora. Kapacitet prtljažnika povećan je za 110 litara u odnosu na Cross hečbek verziju, što je praktično još jedan kofer za porodicu, a ukupna zapremina dostiže 550 litara.
Nova Panda Red zasnovana je na paketu City Cross, čiji eksterijer i enterijer sadrže iste osobine kao i Tipo (paleta boja, znak i presvlake). Panda je lider na tržištu u Italiji, i zajedno sa modelom 500, u celom segmentu u Evropi. Panda Red je opremljena hibridnim motorom, kako bi se naglasila posvećenost održivoj urbanoj mobilnosti, uz više pažnje za životnu sredinu.
Nazvana po boji za hitne slučajeve, organizacija (RED) je osnovana od strane Bono i Bobi Šrajvera 2006. godine, kako bi preobrazili kompanije u oružje za borbu protiv pandemije AIDS-a. Danas, ista armija kompanija se takođe bori protiv alarmantne pretnje od virusa COVID-19 i njegovog razornog uticaja na najranjivije zajednice na svetu.
Bonus video: Zašto smo „odlepili“ za Cuprom Formentor VZ5
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram