Vreme za redizajn aktuelne BMW-ove Serije 3 je došlo, a iznenađenje je to što je bavarski proizvođač odlučio da u ovoj "rundi" nova "trojka" ne dobije veliku vertikalnu masku hladnjaka kakvu znamo sa M3 i M4 modela, a koja je predmet žustrih rasprava.
Od novina kompaktna limuzina dobila je nešto upadljiviji i agresivniji prednji branik, nova LED svetla kao i nove točkove.
Pogledajte galeriju:
Ipak, najveće izmene desile su se u kabini, pa je očekivano stil koji dominira vrlo sličan onom kakav smo videli u e-limuzini i4.
Kroz implementaciju Curved Displaya, zakrivljenog ekrana Serija 3 donosi i najnoviju generaciju iDrive8 operativnog sistema. Ovaj zakrivljeni ekran zapravo su dva ekrana – 12.3-inčni ispred vozača i 14.9-inčni centralni, orijentisan prema vozaču.
Od motora u ponudi su benzinci, dizelaši, ali i i plug-in hibridne verzije, raspona snage od 150 do 374 KS.
Osnova ponude 318i sa 2.0 turbo motorom od 156 KS, zatim 320i sa 184 KS, kao i 330i s 245 KS i 400 Nm.
Top model je M340i xDrive s 3.0 šestcilindrašem, a između su se smestili 320e i 330e plug-in hibridi s 204, odnosno 292 KS, piše Index.hr. I ponuda dizelaša ostaje bogata. Kreće s 318d (150 KS i 320 Nm), pa dalje preko 320d (190 KS i 400 Nm) do 3.0 opcija iza oznaka 330d (286 KS i 650 Nm) i M340d xDrive (340 KS i 700 Nm). Pogon može biti pozadi, kao i xDrive dok se snaga standardno šalje na točkove putem automatskog menjača.
Prodaja kreće u julu, a cene će očekivano biti više. Tako najjeftiniji 318i u Nemačkoj kreće od 43.900 evra, što je nekih 10% više u odnosu na još uvek aktuelno izdanje.
Bonus video: Neću da izađem iz ovog automobila – ekskluzivni test BMW M240i modela
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram