Sedma generacija popularnog nemačkog hečbeka je svestran automobil koji ispunjava skoro sve zahteve prosečnog kupca. Na oglasima postoji na stotine primeraka ovog modela koji se proizvodio od 2012. do 2020, a činjenica da i dalje dobro „drže cenu“ dovoljno govori o kvalitetu ovog automobila.
Volkswagen Golf 7 nudi kombinaciju vrlo korisnih i svestranih mogućnosti u jednom klasičnom i elegantnom pakovanju, a sve po to prilično pristupačnoj ceni.
Za početak, gama benzinskih agregata obezbeđuje pristojne performanse uz nisku potrošnju goriva, a za one koji prelaze veliki broj kilometara, tu su i dva dizel motora. Za one koji brinu o životnoj sredini, Golf 7 je bio dostupan i u GTE verziji sa plug-in hibridnim pogonom, ali i kao potpuno električni e-Golf. Za ljubitelje brzine, na oglasima se mogu pronaći i performantne verzije GTD, GTI i R.
Na regularnim modelima, osnovni paket opreme Trendline ima klima uređaj, ali ne i aluminijumske felne. Ukoliko pronađete primerak sa višim Comforline paketom, očekuju vas aluminijumske felne od 15 inča, tempomat, kožni volan i kožna ručica menjača, električno pomeranje retrovizora i još dosta toga.
Najviši paket Highline donosi brojne sisteme asistencije vozaču, ali i aluminijumske felne od 16 inča, prednja LED svetla i još mnogo pogodnosti.
Prilikom vožnje, čak i osnovne verzije Golfa 7 imaju dovoljno agilnosti i preciznosti u pravljanju da predstavljaju pravo uživanje na putu, dok su GTI i R verzije priča za sebe sa impresivnom brzinom i dinamičnošću. Sve verzije su vrlo stabilne na putu, a Golf 7 se vozi mnogo bolje od većine konkurenata zahvaljujući odličnom vešanju.
Unutrašnjost je vrlo pametno odrađena, bez obzira koju verziju odaberete. Veći deo kabine je izrađen od kvalitetnih materijala, a sve kontrole su tačno tamo gde ih i očekujete. Multimedijalnim sistemom se upravlja putem osmoinčnog ekrana koji je osetljiv na dodir, a moguće je upariti i telefon putem Apple CarPlay i Android Auto aplikacija.
Mesta napred ima i više nego dovoljno, čak i za visoke vozače, a slična je situacija i pozadi, mada nešto viši putnik koji sedi iza vozača neće baš uživati u vožnji ako i vozač ima visinu iznad proseka. Prtljažnik zapremine 380 litara je dovoljno veliki za ozbiljan šoping ili kolica za bebu, ali ne i za obe stvari istovremeno. Za one kojima je potrebno više prostora, tu je i karavanska verzija.
Golf 7 je značajno unapređen 2017. kada je dobio par promena izgleda spoljašnjosti, gamu efikasnijih motora, nekoliko dodatnih paketa opreme, kao i potpuno novi sistem multimedije. Ova verzija nezvanično ima i oznaku 7.5, i ona bi bila naš izbor ukoliko je u okviru budžeta.
Kako piše Autocar, Volkswagen Golf 7 je jedan od najsvestranijih polovnih automobila na tržištu trenutno, a veliki izbor verzija, motora, paketa opreme, pa i karoserijskog oblika, čine ga skoro savršenim izborom za prosečnog kupca.
Cena za Golf 7 na domaćim oglasima polovnih automobila startuje od oko 8.500 evra za modele sa samog starta proizvodnje, a cena dostiže i 35.000 evra za Golf 7.5 u R izdanju sa 310 KS.
Bonus video: Puno toga po fer ceni – Vozili smo Renault Megane Grandcoupe
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare