Foto:Hopium

Pred vama je potpuno novi model automobila, potpuno nesvakidašnjeg dizajna i rekordnog dometa na vodonik. Firma Hopium koja se bavi razvojem sistema na vodonik, predstavila je svoje vozilo naziva Hopium Machina Alpha 0. U mat boji ovaj crni lepotan raspolaže sa 500 KS, ali i dometom od 1.000 kilometara.

Kada je 2019. godine profesionalni trkački vozač Oliver Lombard osnovao kompaniju Hopium, pred sobom je imao jasnu viziju – da napravi efikasno vozilo na vodonični pogon koje će, uz to, biti i šampion brzine.

Okružen timom stručnjaka i imajući dragoceno trkačko iskustvo, Lombard je s ponosom debitovao na manifestaciji „Viva Technology“ u Parizu sa svojim prototipom „Hopium Machina Alpha 0″.

Foto:Hopium

„Crni lepotan“, kako su ga opisali oduševljeni posmatrači, dokaz je da vodonik može odigrati značajnu ulogu u tranziciji ka čistoj mobilnosti, a to najbolje zna Lombard kao najiskusniji vozač ove vrste automobila na svetu, piše Energetski portal.

Foto:Hopium

Kako se navodi u saopštenju kompanije, „Alpha 0“ koristi inovativnu tehnologiju vodoničnih gorivnih ćelija, a rezervoar zapremine 6 litara specijalno je dizajniran u saradnji sa belgijskom kompanijom Plastik Omnium (Plastic Omnium). Punjenje je brzo jer traje samo tri minuta, mada to nije jedina brzina kojom se ova „mašina“ može pohvaliti.

Kompresovani vodonik vozilu daje domet od 1.000 km, a snažan motor od 500 konjskih snaga omogućava mu da razvije maksimalnu brzinu od 230 km/h.

Na mat crnoj boji automobila izdvajaju se farovi čiji dizajn podseća na talase, dok kompanija još uvek nije podelila uvid u enterijer.

Budući da je prošao sve testove i ispunio najteže zahteve eko mobilnosti, sledeći cilj je da se „Alpha 0“ početkom 2022. godine nađe u masovnoj proizvodnji, a prvih 1.000 automobila moguće je rezervisati već sada uz naknadu od 410 evra.

Više o pogonu na vodonik saznajte ovde. 

Pogledajte video:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare