Pritisak na proizvođače automobila da se okrenu elektrifikaciji je sve veći na globalnom nivou, a svetska prodaja električnih automobila povećana je za 26 procenata tokom prošle godine. I dok su mnogi već odustali od daljeg razvoja motora sa unutrašnjim sagorevanjem, BMW i dalje ne planira da se odrekne benzinaca i dizelaša.
Direktor razvoja bavarske kompanije potvrdio je da BMW radi na novoj generaciji motora: benzincima, dizelašima, šestocilindarskim i osmocilindarskim motorima.
Kako bi se emisija CO2 na nivou kompanije smanjila globalno, Weber je izjavio da će BMW-u trebati „najmodernije pogonske jedinice“ za još nekoliko godina. On je takođe naveo da legislatura koja se tiče emisija postaje standardizovana širom sveta, što pomaže proizvođaču iz Minhena.
Weber tvrdi da su novi agregati „nešto što do sada nije viđeno“. Unutar same glave cilindra će se nalaziti još uvek nepoznata sprava koja će značajno unaprediti efikasnost motora.
Prema rečima direktora razvoja BMW-a ukupno smanjenje emisije CO2 je krucijalno u borbi protiv klimatskih promena, bez obzira da li se radi o električnom ili o motoru sa unutrašnjim sagorevanjem. Weber je kao zaključak izneo tvrdnju da je želja kupaca podjednako bitna kao i cilj smanjenja emisija štetnih gasova.
Bonus video: Vozili smo BMW iX – Da, onaj SUV koji svi živi komentarišu
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare