Podeli:
vežbe za zadnjicu
Foto: Profimedia

Ako ne na plažu, ovog leta ćemo svakako na bazen, pa se valja još malo zategnuti. Prave vežbe za noge i guzu ne moraju da budu komplikovane i da se rade samo u teretani. Ima i onih vrlo efikasnih koje možemo raditi bilo gde. Svaka vežba ima tri serije po 10 ponavljanja.

Čučanj

View this post on Instagram

A post shared by Ana Radovanović (@medi_ana_centar) on


Stani tako da stopala budu razmaknuta u širini kukova. Isturi grudi, a leđa drži uspravno, savij kolena i guraj kukove prema podu sve dok bokovi ne budu paralelni s tlom. Onda se vrati u početni položaj.

Iskorak

View this post on Instagram

A post shared by ????? ??????? (@fittactics) on


Razmakni noge, pa stavi jednu ispred druge. Savij kolena i kukovima se spusti u iskorak. Ostani tako, pa se vrati u početni položaj.

Magareći udarac

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Barry (@_chaospixel_) on

Pročitajte još:

Stani na sve četiri – osloni se na ruke i noge tako da ruke budu ispod ramena, a kolena na podu. Podigni jednu nogu držeći koleno savijeno tako da taban bude nagore. Spuštaj nogu polako. Uradi vežbu na jednoj, pa na drugoj nozi.

Iskorak sa strane

Stani uspravno i odmakni jednu nogu u stranu, a drugu na kojoj stojiš lagano savij u kolenu. Vrati se u stajaći položaj. Uradi sva ponavljanja na jednoj strani, a zatim se prebaci na drugu.

Most

View this post on Instagram

A post shared by Hannah Miller Gonzalez (@hmillerfit) on


Lezi na leđa savijenih kolena, a stopala približi zadnjici. Podigni kukove dok telo ne bude u ravnoj liniji od kolena do vrata, ostani tako na trenutak, a zatim se spusti na početak.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar