Veliko finale istorijske drame „Vreme zla“, emitovano sinoć, zabeležilo je izuzetnu gledanost, te je NOVA S u tom periodu bila druga u Srbiji.
Merenja TV Beat-a pokazuju da je finale serije imalo share 12.55% dok je u istom slotu gledanija bila samo televizija Pink sa share-om 12,73%. Ostali nacionalni emiteri i javni servis imali su manju gledanost.
Serija je iz dana u dan držala pažnju gledalaca, od prve do poslednje epizode, a to pokazuju i rezultati gledanosti po kojima je „Vreme zla“ jedna od najgledanijih domaćih serija emitovanih na NOVA S.
Nastala po trilogiji Dobrice Ćosića u produkciji United Media serija u 15 epizoda donosi vrhunski istorijski doživljaj. Brojne čestitke autorskoj i glumačkoj ekipi uz ocene da je to jedna od najboljih domaćih serija koja ostaje da traje, koja pogađa u srž svakog od nas, da je aktuelna i danas u vremenu u kojem živimo, samo su deo komentara koji se mogu pročitati na društvenim mrežama.
„Zahvaljujem svima koji su stvarali seriju ’Vreme zla’. Zahvaljujem svima koji su je gledali. Zahvaljujem na prilici da se bavimo delom Dobrice Ćosića. Ponosan sam na ono što smo uspeli da ispričamo i na način na koji smo to uradili. Žalostan sam i zabrinut što vreme zla ne prolazi“, kaže autor serije i glumac Goran Šušljik i dodaje: „Videćemo se ponovo u ‘Vremenu smrti’!“
„Serija ‘Vreme zla’ ne samo da je vrhunski televizijski sadržaj već će ostati kao trajna umetnička i produkcijska baština u godinama koje dolaze. Izuzetno smo ponosni što smo producenti jednog ovako velikog televizijskog projekta čiju su vrednost gledaoci odmah prepoznali. Nastavljamo u istom pravcu i uzbuđeni smo zbog onoga što dolazi – 30 epizoda serije ’Vreme smrti’, koje će gledaoci imati priliku da gledaju sledeće godine“, ističe izvršna direktorka kompanije United Media Aleksandra Subotić.
Gledaoci koji nisu imali priliku da do sada gledaju seriju u narednom periodu će moći da je gledaju u VOD katalogu NOVA S na platformi EON.
Bonus video
Pogledajte trejler za seriju „Vreme zla“
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare