Zeleno-leva koalicija "Moramo" saopštila je danas da Srpska napredna stranka (SNS) nastavlja sa formirnjem lažnih zelenih organizacija koje bi svojim imenom trebalo da zbune javnost i medije i da izmanipulišu birače na izborima, kako bi smanjili izborni rezultat te koalicije.
„U APR-u je krajem godine registrovano lažno udruženje ‘Pokret zeleno-leva koalicija’ koje svojim imenom navodi građane da se radi o zeleno-levoj koaliciji ‘Moramo’, a u stvari je registrovano na osobu Nikola Anđelković, sa sedištem u ulici Vidikovački venac na Rakovici. Istog dana i sa, od reči do reči, identičnim statutom, registrovano je i udruženje ‘Pokret zelena revolucija’, sa sedištem u Smederevu, a osnovao ga je Marko Stolić“, navela je ta koalicija.
Oni tvrde da su u istom stanu na Vidikovačkom vencu registrovana još dva udruženja a osnivač je ista osoba – Mitar Mitrović.
„Naime, radi se o ‘Pokretu zelena Akcija’ koji bi trebalo da glumi ‘Otvorenu građansku platformu Akcija’ Nebojše Zelenovića i ‘Savez ekoloških organizacija zelenih Srbije’, koji se samo jednom rečju razlikuje od pravog udruženja SEOS, poznatog po tome što je organizovao veliki broj blokada i protesta protiv iskopavanja litijuma i kompanije Rio Tinto“, dodaje se.
Koalicija ‘Moramo’ smatra da je osnovna uloga tih organizacija da zbune medije, javnost i birače.
„Oni se predstavljaju nekada kao protivnici režima, nekada kao saradnici, ali pravi cilj im je da unesu zabunu i tako odvrate ljude od podrške autentičnim političkim organizacijama zelenih. Vlast ne zna kako da reši problem zagađenja ili kako da unapredi našu životnu sredinu, ali zato vrlo dobro zna kako da podmeće, laže i izaziva haos. U tome su najbolji“, naveo je predstavnik organizacije Ne davimo Beograd Radomir Lazović.
„Pored ovih novoformiranih organizacija treba pomenuti i ‘Savez90/Zelenih Srbije’. Da bi zavarala birače, Konzerativna stranka je naprasno promenila ime i preko noći postala ‘Savez 90/Zelenih’ u koji je, za kratko vreme, upumpan ogroman novac. Za samo par meseci veliki iznosi omogućili su ovoj organizaciji iznajmljivanje i brendiranje prostorija u velikom broju gradova, promotivne materijale identične onima koje ima i SNS, a plaćaju i veoma skupe reklame i plasiranje poruka kod influensera na društvenim mrežama“, dodaje se.
Bonus vidio: Zvanično zaključen sporazum o formiranju zeleno-leve koalicije
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: