UniCredit Banka u saopštenju povodom slučaja učenice iz Beograda koja (ni)je dobila stipendiju ali nije bila obaveštena o tome, navodi da u konkretnom slučaju nije pristupljeno portalu uz personalizovanu šifru. Iz banke izražavaju žaljenje što učenica nije pogledala finalnu listu, a nije otvorila ni tekući račun
Saopštenje UniCredit Banke prenosimo u celosti.
“UniCredit Banka je punih 9 godina bila agent i partner državi u realizaciji isplate učeničkih i studentskih stipendija i kredita, uvek na raspolaganju da kroz specijalizovanu službu pruži kompletnu podršku mladima kroz savetodavnu i edukativnu uslugu, ali i kroz specijalno kreirane pakete proizvoda posebno namenjenih mladima.
Banka je u skladu sa ugovorom koji je imala potpisan sa Ministarstvom prosvete, postupala u skladu sa preuzetim obavezama. Spisak dobitnika stipendija i kredita se, po preporuci Zaštitnika građana, ne objavljuju javno, već svaki kandidat pojedičano pristupa uz svoju personalizovanu šifru portalu, na kojem su dostupne informacije o dodeljenim stipendijama i kreditima. Škole, fakuteti i Nacionalni savet su informisani o, kako preliminarnim, tako i konačnim listama, sa čime su takođe upoznati i svi kandidati. Banka je u skladu sa propisanom procedurom definisanom u Ugovoru dostavljala obaveštenja i dokumentaciju poštom na adresu navedenu u podacima dobitnika stipendija i kredita, a u saradnji i po nalogu Ministarstva prosvete.
Žao nam je što učenica nije proverila finalnu listu dobitnika stipendije, i što nije otvorila svoj tekući račun u našoj banci. UniCredit Banka je kao i uvek, na raspolaganju klijentima i pokušava da u svakom trenutku pronađe najbolje rešenje za sve njihove potrebe“, zaključuje se u saopštenju.
Podsetimo, naš portal objavio je svedočenje T.D. čija je ćerka ostala bez stipendije. Na preliminarnoj listi ona je odbijena, ali je njeno ime stajalo na konačnoj. Konačnu listu T.D. nije pogledala.
******