Iako su Grad Beograd i GSP kupili 2019. godine 170 kineskih autobusa marke „Higer“ sa plaćenom punom petogodišnjom garancijom, i ove godine se za servis ovih autobusa izdvaja čak 2.1 milion evra, navode iz Centra za lokalnu samoupravu(CLS)
Iz ove organizacije napominju da se to vidi iz tekuće javne nabavke GSP-a u vrednosti od 250 miliona dinara, koja će biti realizovana do kraja maja meseca ove godine.
Oni ističu da je nejasno zašto se iz osiromašenog i zaduženog GSP-a svake godine izdvajaju milioni evra za servis kineskih autobusa, kad se zna da je za njih u kupoprodajnom ugovoru predviđena petogodišnja garancija koja pokriva većinu stavki koje se pominju u javnim nabavkama.
„GSP Beograd je javno preduzeće koje se godinama sistematski uništava i koje je zahvaljujući ovakvim ugovorima ostvarilo neto gubitak od 1.22 milijarde dinara u 2021. godini, uprkos rekordnim subvencijama. Sa ovakvom praksom mora da se prestane i CLS ima plan za ozdravljenje ovog ključnog gradskog preduzeća“, izjavio je direktor organizacije Nikola Jovanović.
Pratite nas i na društvenim mrežama: