Kompanija A1 oglasila se nakon što je u utorak popodne došlo do privremenih tehničkih problema sa telekomunikacionom mrežom. Kako se navodi u saopštenju kompanije, do poteškoća je došlo zbog "radova na unapređenju mreže".
U saopštenju se navodi da je deo korisnika imao ograničen pristup uslugama, zbog čega se A1 izvinjava.
„Kolege iz tehničke službe su odmah reagovale i uklonile ih u najbržem mogućem roku. Svesni smo važnosti koje naše usluge imaju za korisnike, zbog čega se održavanje A1 mreže odvija 24/7. Zahvaljujući tome, i velikim unapređenjima koje smo sproveli posebno tokom 2021. godine, poteškoce ovog tipa dešavaju se u retkim slučajevima. A1 Srbija nastavlja sa proširenjem mrežnih kapaciteta i unapređenjem data servisa širom Srbije“, navodi se u saopštenju.
Podsećamo, čitaoci Nova.rs javili su se juče oko 18 sati sa žalbama na kvalitet signala A1. Signal nisu imali korisnici A1 mreže na području Novog Sada i Beograda…
Nemam signal na A1 - jesam li jedini?
— Miloš Đekić (@milos_djekic) January 25, 2022
*
Puk'o VIP (A1) ?
— Sajam Ludaka (@BoraKonj) January 25, 2022
*
Gospodo @A1_Srbija šta se dešava sa mrežom???Centar NS-a
— zAdUleZa ⚪️? (@zaduleza) January 25, 2022
Kakva je ovo zajebancija ?? već sat vremena nemam osnovne mogućnosti od usluga koje nudite! pic.twitter.com/0SQiONDlaD
BONUS VIDEO: Najava novina NOVA za 26. januar
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare