Foto: Promo

"Kao i svaki put pred održavanje Skupštine akcionara Telekoma, koja je ove godine planirana za 29. jun, generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić tradicionalno u propagandnim javnim nastupima pokušava da neutrališe svoje netransparetne poslovne odluke iznoseći neistine o United Grupi", saopštila je danas ta kompanija.

United Grupa u saopštenju navodi da friziranim gostovanjima po televizijama i tabloidima pokušava da se sakrije to da Telekom pod njegovim vođstvom može da ostvari rezultate samo uz pomoć pritisaka državnih organa na našu kompaniju i zabranom širenja infrastrukture.

Građani Srbije dobro znaju da je naša kompanija vodeća u pružanju telekomunikacionih i medijskih usluga u Jugoističnoj Evropi, te da iza nje stoji jedan od najvećih svetskih investicionih fondova BC Partners. Imamo već 11 miliona korisnika u 8 zemalja, a u prethodnih godinu dana imali smo ključne akvizicije koje su nam otvorile nova tržišta poput Bugarske i Grčke.
United Grupa kao kompanija koja je u Srbiju investirala više od 900 miliona evra i koja u Srbiji ima 2.700 zaposlenih, plaća sve obaveze predviđene zakonom. Svi obračuni poreza su na vreme plaćeni, a nezavisna kontrola međunarodnih revizorskih kuća je dodatna potvrda redovnosti našeg poslovanja, uključujući i sve obračune poreza koji su na vreme izmireni.

Mediji koji posluju u okviru Grupe imaju najveće poverenje gledalaca i ocenjeni su kao najkredibilniji u svim zemljama. Sve ovo je samo deo činjenica o kontinuiranom liderstvu United Grupe u regionu, što ne može negirati nijedno falsifikovanje rezultata u javnosti i tabloidni napadi.

Sa druge strane, država kao vlasnik, po svemu sudeći, podržava strategiju da se desetine miliona evra dodeljuju vlasnicima tabloida i za otvaranje informativnih kablovskih televizija, a sve kako bi se stvorio privid pluralizma, a zapravo da bi se ojačalo medijsko jednoumlje.

Strategiju trošenja novca svih građana i netransparentnih poslovnih poteza kupovinom ili pomaganjem različitih medija koji po zakonu i ne smeju biti u vlasništvu Telekoma, Lučić će, verujemo, jednom objašnjavati na sudu. Koliko god se skrivao od nezavisnih institucija poput Saveta za borbu protiv korupcije odbijajući da pokaže koliko novca Telekom daje vlasnicima tabloida, ubeđeni smo da se takve informacije ne mogu zauvek skrivati od građana Srbije.

U primeni svoje poslovne strategije, Lučić je “probio” granice Srbije i čak uspeo da dođe i do Evropskog parlamenta koji od Srbije traži ubedljive rezultate i efikasnu istragu i u slučaju Telekom, što govori da ovaj samoproklamovani promoter evropskih pravila poslovanja zapravo svojom strategijom ugrožava i usporava evropski put Srbije na štetu svih njenih građana.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare